Jeesus Kristus on sanonut: Rauhan minä jätän teille. Minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna telle niin kuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö. "Johannes 14.
Millainen on oikea rauha
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
uskonnottoman rauha ja valo joka tuo oikean tiedon selkeän olon sekä oivallusten ihanan tunteen ...minä tiedän osaan ja taidan
Psa. 73:3-5, 12 "Sillä minussa nousi kateus ylvästelijöitä kohtaan, kun minä näin jumalattomien menestyvän. Sillä he ovat vaivoista vapaat kuolemaansa asti, he ovat voimakkaat ja lihavat. Eivät he koe muitten kuolevaisten tuskia, eikä heitä vaivata niinkuin muita ihmisiä .. Katso, nämä ovat jumalattomat; kuitenkin he elävät ainaisessa rauhassa ja rikastuvat yhäti."
Job. 21:7-9 "Miksi jumalattomat saavat elää, vanheta, jopa voimassa vahvistua? Heidän sukunsa on vankkana heidän edessään, heidän jälkeläisensä heidän silmäinsä alla. Heidän kotinsa ovat rauhassa, kauhuista kaukana; ei satu heihin Jumalan vitsa."- Anonyymi
" Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi. Ja Jumalan RAUHA, joka on kaikkea YMMÄRRYSTÄ YLEMPI, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa." Fil. 4:6-7
- Anonyymi
Rauha tulee siten kun uskonnot häviävät. Sitä ennen ihmiskunta tulee kokemaan kauheita sotia ja luonnonmullistuksia. Jonkinlainen jeesuskin saattaa ilmaantua mutta ei kristinuskon jeesus.
- Anonyymi
Antikristus kyllä tulee jos ei ole jo maanpäällä. Mutta ihminen saa rauhan vain Jeesuksessa Kristuksessa.
uskonto ei ole rauha se on uskonto - mitä kullakin
Anonyymi
Eilen 22:54
Niin kauan kun osoitetaan syy ulkopuolelle ei synny rauhaa. Rauha syntyy omassa mielessä ei ulkopuolella.
Kun oma mieli on rauhan tilassa vain silloin voi olla rauhallisin mielin - kukaan.- Anonyymi
enkelipallo kirjoitti:
uskonto ei ole rauha se on uskonto - mitä kullakin
Anonyymi
Eilen 22:54
Niin kauan kun osoitetaan syy ulkopuolelle ei synny rauhaa. Rauha syntyy omassa mielessä ei ulkopuolella.
Kun oma mieli on rauhan tilassa vain silloin voi olla rauhallisin mielin - kukaan.Oma mieli on ehkä joskus ihmisen mielestä rauhallinen. Jumalan rauha on sellaista, ettei ihmisen aivot tai mielikuvitus riitä sitä ymmärtämään. Vain Kristuksessa elävä uskova ihminen voi tuntea sen.
- Anonyymi
Paavalin kirje filippiiniläisille; älkää varastako noin saatanan paljon.
- Anonyymi
Juutalaisen anomus jeesukselle "älä varasta aasintammaani ja varsaa" sne on ainoita asioita joita minulla on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846