Inhoan epärehellisyyttä. Inhoan typeryyttä. Inhoan niljakkuutta. Inhoan puoluellisuutta. Inhoan yksisilmäisyyttä ja eri mieltä olevien halveksuntaa. Vihreät ovat tätä kaikkea.
Viimeksi tänään tekivät poliittisen virkanimityksen, vaikka ovat kiivaasti syyttäneet niistä muita ja esittäneet itse olevansa puhtoisia. Täydellistä tekopyhyyttä ja epärehellisyyttä. Hyi helvetti mitä sakkia.
Inhoan Vihreitä
58
981
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus toimi kuten hallituksen kuuluu toimia. Hallitus johtaa, ei oppositio.
- Anonyymi
Villakoiran ydin on siinä, että Vihreät ovat vuosikausia antaneet valheellisen kuvan itsestään. Valehdelleet. Sille tuli nyt sinetti. Ei voi piiloutua sen taakse että nyt kun on valta, niin voidaan toimia täysin vastoin sitä mitä on luvattu.
- Anonyymi
vihreät - kuullostaa luonnon- ja ilmaston suojelulle puolueena.
MITÄ TEKEE vihreät, Suomen yksi tärkeimpiä asioita on puhtaat vedet. Vihreät ei tee elettäkään luonnon puolesta päinvastoin kannattaa sähköautoilua joka Suomessakin tietää akkujen materiaalien tuotannon saastuttavan vesistöjä.
Viimeisimpänä haetaan ympäristölupaa akkutehtaan päästöille jokeen
- Anonyymi
Vihreät ovat korruptoituneita.
- Anonyymi
Vihreät ainoastaan viherverottaa
Muuta toimintaa tällä rikollisjärjestöllä ei ole
- Anonyymi
Ohisalon suora valehtelu ei paranna asiaa. Häpeällistä.
- Anonyymi
kohta h..omo pekka puolustaa.. mokoma hyväkäs..
- Anonyymi
Vihervasemmiston ja Agenda Median tapa politikoida ja hyökätä suomalaisia vastaan.
https://youtu.be/XfsJxkobPXk - Anonyymi
Nyt kun sisäministeriön kansliapäälliköksi vihreiden Ohisalo nimitti vihreän naisen, niin varmaan kohta on palautettu Al Holin leiriltä naiset ja lapset Suomeen, ne jotka yleensä haluavat palata. Pari naisistahan odottaa kuulemma uuden kalifaatin syntymistä, joka on valmiudessa Irakin pohjoisosan vuorien luolissa odottamassa voimistumistaan.
- Anonyymi
Sopisi niin hyvin perussuomalaisiin tuo kirjoitus. Ja mitä tulee noihin nimityksiin niin juuri noin niitä on tehty niin kauan kuin Suomessa on nimityksiä ollut.
- Anonyymi
Ei ole. Koskaan aikaisemmin mikään puolue ei ole tehnyt puoluekokouksessaan päätöstä, että poliittisia virkanimityksiä ei tehdä, mutta heti kun siihen oli mahdollisuus, he sen tekivät. Petturit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Koskaan aikaisemmin mikään puolue ei ole tehnyt puoluekokouksessaan päätöstä, että poliittisia virkanimityksiä ei tehdä, mutta heti kun siihen oli mahdollisuus, he sen tekivät. Petturit!
Perussuomalaiset tekevät tästä todella vaikeaa itselleen. Onneksi Kokoomus ymmärsi vähän perääntyä.
Kun aikanaan persut on hallituksessa, tullaan heille nauramaan ja räksyttämään todella pahasti näistä samoista asioista.
Hölmä voi olla mutta ei umpihölmä!
- Anonyymi
Se on sama kuin jälkeenpäin piipertäjät sanoisi että hakijalla on hyvä kiinan ja hebrean kielen taito vaikka hakuilmoituksessa niitä ei vaadittu. Todella lapsellista ja kuvottavaa toimintaa näiltä yli-ihmisiltä.
- Anonyymi
Kannattajille kieroilu on meriitti.
- Anonyymi
Cityvihreä Ohisalo hakee palvelukseen ansiotunutta renkiä, palkkaa kuitenkin
ansiottoman piian. Ohisalo haastatelee hakijat. Mieshakijoilla on työelämästä vuosien kokemus ja moitteettomat työtodistukset paitsi yhdellä naiskandinaatilla. Hänellä on sensijaan kokemusta peralgunioista ja itujen kasvatuksesta ja ennen kaikkea häneltä puuttuu jalkojen välistä jotain.
Ja kuinka ollakkaan, Ohisalo muttaa hakuperusteet, jossa renkiltä edellytettään ensisijassa kokemusta piian töistä pelargunian kastelusta ja itujen kasvatuksesta. Jalkojen välistä ei voida perusteissa mainita mitään kun se olisi sovinismia fenimismin silmin. Todella sälittävä tapaus tuo tekojeesustelija Ohisalo. - Anonyymi
Tuntuu siltä, että kannabiksen käytön myötä, Vihreiden touhu eduskunnassa on lähtenyt ihan lapasesta. Olisiko joillakin puhjennut jopa psykooseja, kyseisen aineen käytöstä?
- Anonyymi
Joskus kun lukee maailmanmenoa palstaa voisi epäillä, että vihreiden innokkaimmat kannattajat ja vastustajat ovat kummatkin vetäneet taikasieniä kauhallisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kun lukee maailmanmenoa palstaa voisi epäillä, että vihreiden innokkaimmat kannattajat ja vastustajat ovat kummatkin vetäneet taikasieniä kauhallisen.
Ilmastovouhotus on johtanut jo siihen,että pienydinvoimalat tulevat täyttämään suomenkin. Näitä voimaloita on jo suunniteltu ja vihreät ovat hiljaa,niinkuin siitäkin että helsinki lämpenee venäläisellä kivihiilellä. Onko ilmastovouhotuksen takana ydinvoiman lisärakentaminen,niinkuin eräs vihreä vihjaisi. Vihreissä on ydinvoiman kannattajia ja vastustajia. Ydinvoimaa on tulevaisuudessa pakko lisätä jos turpeen ja muun kotimaisen energian saatavuutta rajoitetaan ja teollisuuspamput on hyvillään ,sillä ydinvoima on heille suosituin energiamuoto.
- Anonyymi
Ohisalo munasi sen verran raskaasti, että paluuta ei ole.
- Anonyymi
Mä en huomannut mitään munaamista??
Jos haetaan jotakin munausta viime aikojen politiikasta, niin se on ylivoimaisesti Hallituskupla, jossa Persut muuttui sinisiksi. Ikinä Suomessa ei ole julmempaa demokratian irvikuvaa nähty.
Tämmöistä tullaan näkemään lisää kun Persut pääsee valtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en huomannut mitään munaamista??
Jos haetaan jotakin munausta viime aikojen politiikasta, niin se on ylivoimaisesti Hallituskupla, jossa Persut muuttui sinisiksi. Ikinä Suomessa ei ole julmempaa demokratian irvikuvaa nähty.
Tämmöistä tullaan näkemään lisää kun Persut pääsee valtaa.Ei oikeat persut vaan soinilaiset suvakit muuttui. Oli näet kaksi leiriä persu-nimisessä puolueessa. Jäljelle jäi maataan rakastavat henkilöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikeat persut vaan soinilaiset suvakit muuttui. Oli näet kaksi leiriä persu-nimisessä puolueessa. Jäljelle jäi maataan rakastavat henkilöt.
Tämä oli siunaus puolueelle että nämä epäisänmaalliset lähti. Nyt puolue on suurin.
- Anonyymi
Vihreät eivät ole enää potentiaalisesti äänestettävien puolueiden listalla, Pettureita. Sanansa syöjiä.
- Anonyymi
Eikös nämä Vihreät ole suurin puolue Helsingissä?
Olematta itse Vihreä, olen kyllä vähän kade heille. Näyttää siltä, että Persut ja Keskusta ovat maaseututollojen puolueet ja Vihreät ja Kokoomus edustaa kaupunkien nuoria ja sivistyneitä?
Vasemmisto on työnsä tehnyt, koska hyvinvointivaltio tuli lähes valmiiksi. Näyttää ettei heitä kovin tarvita enää?
Mitä tulevaisuus tuo, se on harmaata. Mutta pelottaa tämä aika, koska taas on vallalla yltiöpäinen kiihko ja nettimaailman räksytys jossa tyhmyys tiivistyy. Tällä voi olla samat seuraukset kuin aikanaan 1930-luvulla.
Nykyiset Poppulistit osaavat vain purkaa ja valittaa, mutta eivät rakentaa. Olihan Vihreätkin aika radikaali puolue alkuaikoina 1970-luvulla. Nyt ovat sitten salonkikelpoisia Eduskunnassa.
Saamme jännittää paraneeko persujen työ vai jääkö tämmöiseksi tyhjänpäiväiseksi räksytyspuolueeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös nämä Vihreät ole suurin puolue Helsingissä?
Olematta itse Vihreä, olen kyllä vähän kade heille. Näyttää siltä, että Persut ja Keskusta ovat maaseututollojen puolueet ja Vihreät ja Kokoomus edustaa kaupunkien nuoria ja sivistyneitä?
Vasemmisto on työnsä tehnyt, koska hyvinvointivaltio tuli lähes valmiiksi. Näyttää ettei heitä kovin tarvita enää?
Mitä tulevaisuus tuo, se on harmaata. Mutta pelottaa tämä aika, koska taas on vallalla yltiöpäinen kiihko ja nettimaailman räksytys jossa tyhmyys tiivistyy. Tällä voi olla samat seuraukset kuin aikanaan 1930-luvulla.
Nykyiset Poppulistit osaavat vain purkaa ja valittaa, mutta eivät rakentaa. Olihan Vihreätkin aika radikaali puolue alkuaikoina 1970-luvulla. Nyt ovat sitten salonkikelpoisia Eduskunnassa.
Saamme jännittää paraneeko persujen työ vai jääkö tämmöiseksi tyhjänpäiväiseksi räksytyspuolueeksi.Onko psykopaatti Ohisalo sivistynyt. Nimitti oman kaverinsa pätevän ohi.
- Anonyymi
´Vihreiden uusi nimi on Valehtelijat.
- Anonyymi
Sinäpä sen sanoit nastankantaan.
- Anonyymi
Kuka olisi pettänyt pahemmin äänestäjänsä tällä vuosituhannella?
- Anonyymi
Vihreät eivät salli ihmisille valinnanvapautta vaan komentavat kuinka pitää elää. Tämä on samaa toimintaa kuin oli neukuissakin. Ei suotta vihreitä lueta vasureiksi.
- Anonyymi
Ei saa syödä lihaa, ei saa lentää koneilla, ei ajaa polttomoottoriautoilla. Haittamaahanmuutosta pitää olla yksimielinen, eu:ta on kannatettava. Pitää olla samaa mieltä kaikesta, alistua kaikkeen. Pakko on heidän mottonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa syödä lihaa, ei saa lentää koneilla, ei ajaa polttomoottoriautoilla. Haittamaahanmuutosta pitää olla yksimielinen, eu:ta on kannatettava. Pitää olla samaa mieltä kaikesta, alistua kaikkeen. Pakko on heidän mottonaan.
"ei saa lentää koneilla"
Viherpunikit ei estä lentämistä eikä mitään lentoveroja koroteta,
Vale Antti sai tämän sirkuksen päälle valeillaan ja nyt nämä punikit ovat meidän harmina.
Toivotaan ettei tämä hallitus kaatuu omiin hölmöilyihinsä ja saamme uudet vaalit eikä sitten enää valeille anneta mitään sijaa. Vale Anttikin joutuu etsimään uuden työpaikan sillä kuka enää tuota valehtelijaa äänestäisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat itseasiassa demokraattisin puolue Suomessa. He antavat ihmisen itse päättää mitä syövät, millä liikkuvat, mitä ajattelevat, sanovat ja tekevät elämällään. Vihreät eivät anna. He pakottavat.
- Anonyymi
Normi ihmisiä joilla paha madoongelma, eivät tajua hoitaa sitä.
Eduskunnassa tulisi järjestää, vähintään kerran viikossa HUUMETESTI. Olen pannut merkille esim. lii andessonnin pään liikkeet, ei ole normaalia liikutella päätään sekunnin kymmenesosassa puolelta toiselle, marinin päässä SEISOVAT SILMÄT, ohisalon tyhjä katse, kuin varaanilla. Siksikö vihervasurit vaativat huumeiden käyttöä vapaaksi ja siten rankaistamattomaksi, kun se on näille jokapäiväistä. KENELTÄ löytyy kanttia huumetestien vaatimiseen, MUILLA TYÖPAIKOILLA se on normaali toimenpide. Kun tarkemmin mietin, MINÄHÄN OLEN PALKANMAKSAJA tolle tyhjäntoimittaja laumalle, he ovat siis myös minun vastuullani ja alaisiani , jos nimittäin työmaalla" sattuu jotain". onko työnantaja ja palkanmaksaja vastuussa jos huumehörhö"kohlii itseään esim herrahississä tai tiedonportaissa .Alankin ottamaan asioista selvää, miten tuon huumetestin saa toteuteksi.
- Anonyymi
Emma Kari, Iiris Suomela, Maria Ohisalo. Huh huh...
- Anonyymi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006389526.html?ref=rss
oliko polliisi vihree kun huumori loppu? - Anonyymi
Vihreät ovat huippuluokan limalusjaskoita.
- Anonyymi
täysin samaa mieltä,että EXTRALUOKAN LIMANULJAKSIA YHDYSKUNNAN LAPA-JA IILIMATOJA.LOPETTAVAT SUOMEN MAA-JA METSÄTALOUDEN !!!MUTTA TULEE SE NÄLKÄ IDUNSYÖJILLEKIN!MULLA ON TUOSSA HYVÄÄ HORSMAA KASVAVAA TIENVARTTA ,SIITÄ SAAPI VIHERIÄ KÄYVÄ NITTÄMÄSSÄ!!
- Anonyymi
Kuvottavaa sakkia. 🤢 🤢 🤢
- Anonyymi
Moraalittomia itse itsensä eliitiksi nostamia.
- Anonyymi
Vihreät eivät ole poliitikoita, vaan seurue, jossa vallitsee ihan omanlaisensa arvomaailma ja hypetysvimma. Ongelmia syntyy, kun tällainen kerho pääsee johtoportaaseen. Koko viherpunakenttä on saanut aikaan kummallisen tunkkaisen ja huolestuttavan ilmapiirin, sekä epäluottamuksen tulevaisuutta kohtaan. Jotkut ei vaan osaa, mutta pääsevät silti husaamaan, ja jälki ei ole kaunista.
- Anonyymi
Esimerkkinä Pekka Haaviston eduskunnalle valehtelu.
- Anonyymi
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!!MISTÄ KUITEN NÄITÄ VIHREITÄ VOI SYNTYÄ?EI MAAILMA JA IHMISET ELÄ PELKÄLLÄ PYHÄLLÄ HENGELLÄ TAI ITUJA SYÖMÄLLÄ KUTEN VIHREÄT KUVITTELEVAT JA HEKIN NAUTTIVAT KUITENKIN KAIKISTA YHTEISKUNNAN TARJOAMISTA PALVELUISTA !NE JOPA VAATIVAT NIITÄ!!!VIHREÄT OVAT KAIKKEIN ULKOKUNTAISIN PORUKKA MAAILMASSA.NE OVAT VIHERNATSEJA !!!!PAHINTA LAATUA!!
- Anonyymi
Vihreät ovat ongelma. Lietsovat epätoivoa nuorisoon. Ei ihme, että itsemurhia piisaa.
- Anonyymi
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ
- Anonyymi
Vihreät ovat suuri ongelma.
- Anonyymi
En varsinaisesti inhoa vihreitä ihmisinä vaikka tekopyhyys välillä ärsyttääkin. Inhoan vihreiden aatetta. Vihreiden globalismi on todellisuudelle vierasta. Utopistista kuvitelmaa paremmasta maailmasta yritetään ajaa väkisin piittaamatta siitä, mitä siitä seuraa todellisuudessa. Sitä, mikä toimii todellisuuden maailmassa ajetaan alas ja se yritetään korvata jollain, joka ei toimi. Siitä voi seurata vain pahaa. Vihreät vihaavat sitä, mitä minä pidän hyvänä ihmisille ja myös luonnolle ja tavoittelevat jotain, mistä minä näen aiheuttavan pelkkää pahaa.
- Anonyymi
VIHREÄT OVAT KAIKKEIN TEKOPYHINTÄ PORUKKAA MITÄ MAA PÄÄLLÄÄN KANTAA!!! UTOPISTEJÄ OMASSA KUPLASSAAN JA KIELTÄVÄT KAIKEN MIKÄ ON KEHITYSTÄ JA AUTTAA OIKEASTI KOKO MAAPALLOA!!!TULIS SOTA JA TAPPAS KAIKKI VIHREÄT (SEN HAAVISTON VOIS SÄÄSTÄÄ)SE ON SENTÄÄN REHELLINEN TOISIN KUIN NE HIHHULI NAISET,JOITA KOKO PUOLUe ON TÄYNNÄ(OHISALO JA SE TYPERISTÄ TYPERIN emma kari!!toivotan sulle pikasta lähtöä hallituksesta!!KOROSTUS KIRJOITTAJAN!!!!
- Anonyymi
Vihreiden Niinistö puhuu kyllä hiilinielujen kasvattamisesta vaan ei ole kiinnostunut täysin turhan paperisen suoramainontajakelun kieltämisestä. Siihen käytetty puu voitaisiin jättää kasvamaan ja säästäisimme paperin kierrätyksessä ja tarpeettoman tavaran ostamisessa myös. Ei mainoksia, kiitos. Ei ääniä Vihreille, kiitos.
- Anonyymi
Iiriksen "vaalipuheet" iltalehessä, hahahahahaahahahahahahahahahahahahahahhaha, kyllä sitä nyt lupaillaan ummet ja lammet,sitten kun pitäisi toteuttaa lupaukset, niin tekee mariinit en minä ole mitään tuollaista luvannut.
- Anonyymi
Vihreät, aina Suomea vastaan.
- Anonyymi
Viher-Piipertäjät ostamassa joulukuusta.
Viher-Piipertäjät eivät osta joulukuusta,kun se on kaadettu metsästä.
Viher-Piipertäjät ostavat kaupasta muovikuusen.
Yhden muovikuusen valmistukseen on mennyt 500 litraa,
likaista kivihiiliöljyä ja kuusen valmistuksessa halpaa kiinalaista lapsityövoimaa.
Näin Viherpiiperöt pelastaa maailmaa. - Anonyymi
Piiperät on pistettävä uuniin,ta iduuniin
- Anonyymi
Vihreät ovat vasemmistopuolue ja toimivat siksi kuin vasemmistopuolue.
- Anonyymi
Aamulla naama höpötti hirveään tahtiin televisiossa. Jäin oikein tuijottamaan sitä nalkutuksen tahtia. Kieltämättä omaperäistä, mutta herättää tympeän reaktion. Että menestystä Iirikselle Viherorganisaatiossa.
- Anonyymi
Elitismiä, korruptiota, tekopyhyyttä, rasismia, tyhmyyttä, idiotismia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471