Ihmisen esi-isiä löytyy n.40.000. Meitä vilisti jo dinosaurusten aikaan, nelijalkaisina, noin rotan kokoisina. Esi-isä "luku" tuolloin jo tuhansia, eri kehitysmuodoissaan.
Tummaihoinen kosmologi ja tiedemies de Grasse opetti::
5
113
Vastaukset
Noista esi-isistä on kyllä muodostunut melkoinen lauma kaikenlaisia muitakin elukoita, määrittelykysymyshän se loppujen lopuksi on.
- Anonyymi
Totta. Mm. serkkumme apinat. Hämmästyttävää biologisessa alkulähteissämme on että jollakin sieni lajilla on paljon yhteistä DNA ominaisuutemme kanssa.
- Anonyymi
Juuri tämä oppinut mies sanoi noita aloittajan mainitsemia asioita: https://fi.wikipedia.org/wiki/Neil_deGrasse_Tyson
- Anonyymi
Tyson lyö niin lujaa, että näkyy vain planeettoja.
Ei kosmologit mitään evoluutiosta ymmärrä, tietoinen valinta ohjelman vetäjäksi.- Anonyymi
Kyllä useimmilla kosmologeilla on hyvä tieto planeettamme koko elämän kuvasta. Mm. Kari Enqvist tästä hyvä esimerkki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284