Hei! Olen 14v tyttö jolla ei ole vielä kuukautiset alkaneet, ja siis nyt aina pyyhkiessä mulla on ilmestynyt semmosia limaisia mustia/tumman ruskeita "viivoja" vessapaperiin. Sitten myös kun pyyhin niin emättimen kohdalta tulee (oikeen kunnolla) verta, mutta sitten kun laitoin varalta siteen että jos ois kuukautiset alkaneet niin ei tullu mitään siihen siteeseen. Sit mulla nyt ihan yhtäkkiä alkanut virtsankarkailu, lähinnä liikkuessa. Ulostekkin on alkanut (vähän) karkailemaan.. Osaaks joku kertoa että mitä tää vois olla? Pitääkö olla huolissaan?
Ps. Oon ihan tosissani.
Jotain vikaa alapäässä?
9
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro vaan ei tossa oo hävettävää. Tai ainakin lääkärille ne ei kerro kellekkään laki jo määrää.
- Anonyymi
Voikohan tää olla syöpä? Tai siis tiiätkö kuinka vakavasta asiasta vois olla kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voikohan tää olla syöpä? Tai siis tiiätkö kuinka vakavasta asiasta vois olla kyse?
Taidat nyt vähän liioitella niitä vaivojasi ainoastaan saadaksesi keskustelua aikaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat nyt vähän liioitella niitä vaivojasi ainoastaan saadaksesi keskustelua aikaiseksi.
Mitä? Saadakseni keskustelua aikaiseksi? Like why
Mutta en tiedä, tämmösen vaan yhdistäis helposti syöpään koska ne on yleensä erittäin epämääräisiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Saadakseni keskustelua aikaiseksi? Like why
Mutta en tiedä, tämmösen vaan yhdistäis helposti syöpään koska ne on yleensä erittäin epämääräisiäNo jos ne oireesi yhdistät syöpään, niin mene ihmeessä lääkäriin, tai mieluumminkin aluksi informoi vaikkapa äitiäsi. Vanhemmat ovat ensisijaisia lastensa hoitamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ne oireesi yhdistät syöpään, niin mene ihmeessä lääkäriin, tai mieluumminkin aluksi informoi vaikkapa äitiäsi. Vanhemmat ovat ensisijaisia lastensa hoitamisessa.
Juuh. Osallistukaa vaan trollaattorien "alapääjuttuihin". Hän kaipaa k i p e ä s t i huomiota kaikilla mahdollisilla areenoilla.
Huippua tässä lajissa tarjoaa "poiutgthd" tyyppiset nimimerkit. Ne hän kirjoittaa Tor selaimella syystä, ettei ne ole googlen tavoitettavissa.
nordgren
- Anonyymi
Ku olin 9v nii olin jossain kaupan vessas ja mun äiti odotti siin ulkopuolel sitku nousin siit nii näin et siel oli verta ja huudin täysii äitil et "ÄITI MUL ON SYÖPÄ"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717