Osataan sitä muuallakin: https://udmeldelsefolkekirken.dk/
Tanskan eroakirkosta.fi
8
56
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno juttu. Tanskassa tarvittiinkin vauhtia kirkosta eroamiseen. Tanskassa kirkon aseman heikkeneminen on edennyt Pohjoismaista hitaimmin ja on ollut lähes kokonaan alhaisen kasteosuuden varassa.
- Anonyymi
Ja etusivulla käy näemmä erolaskuri kuin suomalaissivustolla ikään :) Hyvä!
- Anonyymi
Etusivulla myöskin mainostetaan kuinka kalliiksi keskimäärin kirkkoon kuuluminen tulee koko elämän aikana. Tässä voisi olla ideaa myöskin Suomen eroakirkosta.fi markkinointiin.
Anonyymi kirjoitti:
Etusivulla myöskin mainostetaan kuinka kalliiksi keskimäärin kirkkoon kuuluminen tulee koko elämän aikana. Tässä voisi olla ideaa myöskin Suomen eroakirkosta.fi markkinointiin.
Tästä tehtiin A/B -testi jossa parillisista IP-osoitteista tulevat saivat hieman eri etusivun. Ei ollut vaikutusta eroamiseen.
- Anonyymi
Onko tietoa, milloin tuo sivusto on lanseerattu ja miltä ajalta etusivun erolaskuri on?
- Anonyymi
Hauskaa! Alkaa varmaan pian kirittää suomalaisia. Tanskahan on vielä perässä.
Tietääkö kukaan, mikä oli eroamisprosessi Tanskassa ennen tuon sivuston julkaisemista? Jos se oli vastaava kuin aikoinaan Suomessa, Tanskan kirkkoon kuuluu yllättävän vähän väkeä.
Entä miten Ruotsissa tai Norjassa erotaan kirkosta, nettisivulla vai kirje/käynti/yms.?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294