Ottaa päähän. Tähän asti olen antanut exän tavata lapsia minkä ehtii ja jaksaa, mutta nyt se sama Kuningas Alkoholi, jonka hän valitsi uudeksi kullakseen on taas saamassa voiton. Tässä kuussa hän on juonut itsensä sammuksiin kahdesti lasten ollessa luonaan.
Hän on sitä mieltä, että minun nyt vaan pitää hyväksyä tämä ja ihan tavallistahan tällainen on. Tästä eteenpäin taidan suostua vain lyhyisiin tapaamisiin ja teen lapsille selväksi, että noudan heidät heti, jos ryyppy lähtee päälle.
Taidanpa ryhtyä vieroittajaksi
3
109
Vastaukset
- Anonyymi
Lastesi ei täydy kokea isänsä sammumista. Tajuaako miehesi miten vaarallista on jättää lapset oman onnensa nojaan hänen sammuttuaan tai tekemällä itsenä kyvyttomäksi toimimaan hätätilanteen sattuessa? Hänen valitsemansa elämäntyyli EI ole tavallista!
Mistä tiedät milloin mies aloittaa viinan juomisensa? Ovatko lapsenne tarpeeksi vanhoja ilmoittamaan siitä heti sinulle?
On todellakin parasta että sinä menet lastesi kanssa miehen luo tai sitten lapsesi ovat isänsä kanssa vain aamupäivisin ja hyvin lyhyen ajan. Ja lapsille kannykkä mukaan.- Anonyymi
Missä vaiheessa AP sanoi mitään isästä? Voihan kyseessä olla äitikin.
- Anonyymi
Alkoholi on riippuvuus... ei valinta. Sinun pitää suojella lapsia, koska toinen vanhempi ei siihen kykene.
"Tästä eteenpäin taidan suostua vain lyhyisiin tapaamisiin ja teen lapsille selväksi, että noudan heidät heti, jos ryyppy lähtee päälle."
Tämä hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717