Elikkäs kolo iltoja on tullut pidettyä todella monta, ja aiheet alkaa loppua, mm. iltahartauksiin. Olisiko jotain hyviä tekstejä, tai vinkkejä koko illaksi vartiolaisten kanssa.:!?
sopivaa materiaalia..!?
2
501
Vastaukset
- PaWee
No ainakin minä olen itse käyttänyt Kärppä vartion tarinoita.En muista kirjailijaa...Siinä on paljon hyviä ja opettavaisia tarinoita..Ja sitten olen pitänyt hartauksia myös kaikesta ajan kohtaisesta..Kuten rasismi...Onnea..jos löydätr jotain hyvää niin kerro minullekkin..
- ex-vj
elikkästä jottain iltahartausvinkkiä pistin tonnne aiheen "Iltahartaus/loppumenot??? " alle.
Ja mitä muihin tekemisiin liittyy, niin:
En tiiä, ookko kokeillu, mutta mulla ainakin vartsulaiset tykkäs kovasti sellasesta vihje-radasta, että oli vihje, jonka perusteella löyty seuraava vihje, ja sen avulla löyty seuraava vihje jne... kunnes viimein löyty joku "aarre" tjtn. tämmönen tietenkin vaatii jo pikkusen aikaa alkujärjestelyssä, että vihjeradasta saa riittävän mielenkiintosen.
Nyt ei tuu mahottomasti mieleen, ehkä pitäis mennä nukkumaan:)
Toivottavasti oli jottain apua:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259