Me varmaan ehditään kuolemaan ennen, kuin tullaan olemaan yhdessä. Ainakin tällä vauhdilla niin tulee tapahtumaan...
Ehkäpä näin käy
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ajatellut että voisit tehdä jotain sen eteen ettei noin käy?
- Anonyymi
Mikä olisi ideaali tilanne, mikä voisi viedä asiaa eteenpäin? Mies vai nainen?
- Anonyymi
käytät liikaa energiaa itsearvioimiseen, naamasi kalpenee, kulutat tyhjuutensa kulutta, vaikka voit aina tuoda asiasi Suurimman eteen.
Allah elelee, hei leilee...
https://www.youtube.com/watch?v=C6MPsgkuXnE - Anonyymi
Todennäköisesti sinulle ja hänelle tulee tapahtumaan juuri noin. Jos kaikki jäi...johonkin...niin kannattaisi uskoa sen päättyneen. Loppu. Katsos kun ei ihminen päätä oikeaa aikaa... jos et ollut valmis niin silti se "tarinanne" oli tarkoitettu juuri silloin tapahtuvaksi. Sikäli se oli oikea aika, että elämä (jokin sinua suurempi) päätti, että se tapahtuu. Jos et osannut toimia, et ehkä ollut ansainnut sitä tai jotain siihen suuntaan. Nyt kun ehkä haluaisitkin, se voi olla jo mahdotonta tai ohi. Siksi elämässä pitäisi osata olla kiitollinen aidoista asioista silloin kun ne tapahtuu.
- Anonyymi
Siis kouluun ehditään. ;)
- Anonyymi
Ethän katkeroidu kuiteskaan, siihen on inhimillinen torjunta refleksi. hehe.
- Anonyymi
Miksi katkeroituisin?
:)
- Anonyymi
Ei varmaan.
Minua ei haittaa kuoleman lähestyminen. Se on jokaisen kohdalla joskus. En tiedä mistä syystä kaikki tämä tapahtui minulle. Jotenkin vielä hyvästelen kaikkea täällä enää harvemmin ja harvemmin...
🐅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088