đŠ
En nÀe sinua
En nÀe sinua enÀÀ koskaan.
En kuule ÀÀntÀsi, enkÀ tunne kÀsiÀsi ..
Olen kuin bluebird, kivusta heikko lintu,
kuka on vÀsynyt elÀmÀstÀ aina kuoleman asti ..
En koskaan saa sinua koskea enÀÀ,
katsella sinua ja hymyillÀ ..
Minun vÀsynyt toivoperhoset
on tomuna maassa ..
Haluan vain levÀtÀ ..
Kunnes toivo vie minut jĂ€lleen .. đŽ
Nimetön ..
20
<50
Vastaukset
Ystis hyvĂ€...đđ
Toivotan sulle lohdullisen kaunista iltaa... Olostasi huolimattađ
Minulla on ollut paha mieli ja olo jo pitkÀÀn. SiitÀ syystÀ myös pois tÀÀltÀ. On vain löydettÀvÀ parempia juttuja omaan yksinÀisyyteen ja ahdistuksen tunteisiin.
Voi hyvin. Levollisiin uniin. đ đ€
Toivon perhosia sinulleđŠđŠ Olet tĂ€rkeĂ€ minulle.
đIltaa Tigru!
Miksi mieli maassa? ĂlĂ€ ole mieli maassa .. đ€
Nuku hyvin, lÀhden myös nukkumaan, kun EMS - SÀhköinen Lihasstimulaatio lopettaa ..Virhe.KÀsittelyssÀ kirjoitti:
Iltaa Tigru!
Miksi mieli maassa? ĂlĂ€ ole mieli maassa .. đ€
Nuku hyvin, lĂ€hden myös nukkumaan, kun EMS - SĂ€hköinen Lihasstimulaatio lopettaa ..Olihan sinunkin tekstisi melankoliaađ„
Saan minÀkin murehtia tahollani...
SinĂ€ siellĂ€ stimuloit lihaksiađ đïžââïžđïžââïž
Jostain syystÀ alkoi hymyilyttÀmÀÀn...
YhtĂ€ paljon varmaan suakin kun aloitan viikon pÀÀstĂ€ uudella kuntosalilla.... đŻââïžđŻââïžđ§ââïžđ€žââïž
Jaksellaan Ystis, EMS-stimulations friend
đtigrutoivottaa kirjoitti:
Olihan sinunkin tekstisi melankoliaađ„
YhtĂ€ paljon varmaan suakin kun aloitan viikon pÀÀstĂ€ uudella kuntosalilla.... đŻââïžđŻââïžđ§ââïžđ€žââïž
đHuomenet Tigru â
EMS - SÀhköinen Lihasstimulaatio on itse asiassa todella toimiva tuote ..
Tammikuun alussa kun se tuli Ranskasta minulle ja mĂ€ testailin reisille, kĂ€sille, alaselĂ€lle, mahalle, rinnan pÀÀlle, sydĂ€men pÀÀlle ja vasta sitten luin ohjeita .. đ€ đ ..
SiellĂ€ luki, ei voi missÀÀn nimessĂ€ laittaa sitĂ€ silmĂ€n pÀÀlle đ , kielen pÀÀlle đ ja sydĂ€men pÀÀlle đ..
Se siinĂ€ oli juuri minun sydĂ€men pÀÀllĂ€ .. đ„ș
Ei tapahtunut mitÀÀn huonoa, ainoastaan se, ettĂ€ ennen sitĂ€ EMS-i, sydĂ€n todella teki useita kuperkeikkoja vrk. ja sen jĂ€lkeen kun se oli tuossa sydĂ€men pÀÀllĂ€, ei ole tehnyt yhtÀÀn kuperkeikkoja .. Ihmellinen laite đtigrutoivottaa kirjoitti:
Olihan sinunkin tekstisi melankoliaađ„
đNyt aloin minĂ€ leveĂ€sti hymyilemÀÀn đ€Ł
Tuleeko sinun treenistĂ€ yhtÀÀn mitÀÀn jos siellĂ€ on paljon đŻ đŻ đŻ đŻ đŻ đŻ ja sinĂ€ đš ... đ€ đ€ŁVirhe.KĂ€sittelyssĂ€ kirjoitti:
Nyt aloin minĂ€ leveĂ€sti hymyilemÀÀn đ€Ł
Tuleeko sinun treenistĂ€ yhtÀÀn mitÀÀn jos siellĂ€ on paljon đŻ đŻ đŻ đŻ đŻ đŻ ja sinĂ€ đš ... đ€ đ€ŁYstis.. âđ...
Oot kyllĂ€ höppĂ€nĂ€đ ja tainnut stimuloida vĂ€hĂ€n liikaa... EMS:llĂ€.. Se on vain đŻââïžđ§ââïžnaisten kuntosali enkĂ€ minĂ€ oo mikÀÀnđ§ vaan đ©âđŠ°... Kiva mennĂ€ naisten salille niin saa rauhassa tehdĂ€ treeniĂ€ eikĂ€ kukaan kattele legginsejĂ€ ja peppuađ đ€đđ
Toivottelen mukavaa pĂ€ivÀÀ sulle đŹ
Tarkempi sukupuolen suhteen vastedes... âđ
Be happy my friend!
Ystis.. âđ...
Oot kyllĂ€ höppĂ€nĂ€đ ja tainnut stimuloida vĂ€hĂ€n liikaa... EMS:llĂ€.. Se on vain đŻââïžđ§ââïžnaisten kuntosali enkĂ€ minĂ€ oo mikÀÀnđ§ vaan đ©âđŠ°... Kiva mennĂ€ naisten salille niin saa rauhassa tehdĂ€ treeniĂ€ eikĂ€ kukaan kattele legginsejĂ€ ja peppuađ đ€đđ
Toivottelen mukavaa pĂ€ivÀÀ sulle đŹ
Tarkempi sukupuolen suhteen vastedes... âđ
Be happy my friend!
đSiis .. whaat?
SinÀ olet nainen?
Oikeesti ..
Voi jeesus .. đ€Ł
*Sanaton* đ¶Virhe.KĂ€sittelyssĂ€ kirjoitti:
Siis .. whaat?
SinÀ olet nainen?
Oikeesti ..
Voi jeesus .. đ€Ł
*Sanaton* đ¶đ đ€šđ€...
EipÀ se Jeesuskaan tÀlle mittÀÀn voi..
Ja hetero oon... đ€žââïžEttet ala kuvittelemaan đ..
Koita kestÀÀ...
*Sanaton*... đ¶đ€đ
Ps. Oon kyllÀ sen aiemminkin joskus kertonut..
đ đ€šđ€...
EipÀ se Jeesuskaan tÀlle mittÀÀn voi..
Ja hetero oon... đ€žââïžEttet ala kuvittelemaan đ..
Koita kestÀÀ...
*Sanaton*... đ¶đ€đ
Ps. Oon kyllÀ sen aiemminkin joskus kertonut..
đ*nauraa* đ€Ł
Miksi mĂ€ en muista siitĂ€ yhtÀÀn .. đ€
Ihan jĂ€rkyttĂ€vĂ€ .. đ€Ł
đ„șVirhe.KĂ€sittelyssĂ€ kirjoitti:
*nauraa* đ€Ł
Miksi mĂ€ en muista siitĂ€ yhtÀÀn .. đ€
Ihan jĂ€rkyttĂ€vĂ€ .. đ€Ł
đ„ș... Koitappa saada ittesi balanssiin... đïžââïžđïžââïž
HyvĂ€ jos naurattaađ€Łđđ
Jos sul on ollu ns. *muisti pois*đ
PitĂ€iskö mun olla loukkaantunut tĂ€stĂ€? đ€đ„Ž?
JĂ€rkkyĂ€.... đđđ€? đ
Alan pĂ€ivĂ€n toimiin... Bye, byeâ
... Koitappa saada ittesi balanssiin... đïžââïžđïžââïž
HyvĂ€ jos naurattaađ€Łđđ
Jos sul on ollu ns. *muisti pois*đ
PitĂ€iskö mun olla loukkaantunut tĂ€stĂ€? đ€đ„Ž?
JĂ€rkkyĂ€.... đđđ€? đ
Alan pĂ€ivĂ€n toimiin... Bye, byeâ
đĂlĂ€s nyt, en mie nyt mitÀÀn paha tarkoittanut .. đ€
Virhe.KÀsittelyssÀ kirjoitti:
ĂlĂ€s nyt, en mie nyt mitÀÀn paha tarkoittanut .. đ€
... En "mie" niin aatellukkaa.. đ...
MistĂ€ syystĂ€ muuten kirjoitit eilen niin surullisen aloituksen? đ„
KĂ€vin pitkĂ€llĂ€ kĂ€velyllĂ€. Lunta on satanut koko talven edestĂ€đšïžđšïžââïž Ihana helmikuun ilta.
Mukavaa iltaa ystisâđ
... En "mie" niin aatellukkaa.. đ...
MistĂ€ syystĂ€ muuten kirjoitit eilen niin surullisen aloituksen? đ„
KĂ€vin pitkĂ€llĂ€ kĂ€velyllĂ€. Lunta on satanut koko talven edestĂ€đšïžđšïžââïž Ihana helmikuun ilta.
Mukavaa iltaa ystisâđ
đKirjoitin siitĂ€ syystĂ€, kun Mr. "HĂ€n" oli taas vahvasti mielessĂ€ .. đ€ se ihana (M)ussukka
Mr. HĂ€n on tosi ihana .. Mutta on unohtanut minut ihan tĂ€ysin đŽVirhe.KĂ€sittelyssĂ€ kirjoitti:
Kirjoitin siitĂ€ syystĂ€, kun Mr. "HĂ€n" oli taas vahvasti mielessĂ€ .. đ€ se ihana (M)ussukka
Mr. HĂ€n on tosi ihana .. Mutta on unohtanut minut ihan tĂ€ysin đŽKuulostaa aina yhtĂ€ kummalta tuo
sun (M) ussun kaipaus... đ€đ
Jos kirjoitat hÀnestÀ vain tÀnne ja tÀÀllÀ,
niin mistÀ voit ees tietÀÀ, ettÀ onko hÀn unohtanut sinut vai muistaako vaikka joka
pĂ€ivĂ€? đđ„°
SiinĂ€ sulle mietintÀÀ myssyynđ§ąâđ
Kuulostaa aina yhtÀ kummalta tuo
sun (M) ussun kaipaus... đ€đ
Jos kirjoitat hÀnestÀ vain tÀnne ja tÀÀllÀ,
niin mistÀ voit ees tietÀÀ, ettÀ onko hÀn unohtanut sinut vai muistaako vaikka joka
pĂ€ivĂ€? đđ„°
SiinĂ€ sulle mietintÀÀ myssyynđ§ąâđ
đTĂ€mĂ€ on ainoa paikka, missĂ€ voin kirjoitta .. đ€
(M)ussu tapaus on selvÀ tapaus, minulla on hyvin korkea moraali ja minÀ en ole se henkilö, kuka menee ja lÀhtisi tuhoamaan hÀnen avioliittoa, mikÀ hÀnellÀ on ..
Kuten sanoin: TĂ€mĂ€ on ainoa paikka, missĂ€ voin kirjoitta, niin kuin hĂ€n olisi tÀÀllĂ€ .. Sen takia tÀÀllĂ€ olen ja kirjoittelen .. đVirhe.KĂ€sittelyssĂ€ kirjoitti:
TĂ€mĂ€ on ainoa paikka, missĂ€ voin kirjoitta .. đ€
(M)ussu tapaus on selvÀ tapaus, minulla on hyvin korkea moraali ja minÀ en ole se henkilö, kuka menee ja lÀhtisi tuhoamaan hÀnen avioliittoa, mikÀ hÀnellÀ on ..
Kuten sanoin: TĂ€mĂ€ on ainoa paikka, missĂ€ voin kirjoitta, niin kuin hĂ€n olisi tÀÀllĂ€ .. Sen takia tÀÀllĂ€ olen ja kirjoittelen .. đYmmĂ€rrĂ€n... đđ
Jostain syystÀ en oo ymmÀrtÀnyt, ettÀ Mr (Mussu) on aviossa ja siitÀ syystÀ kirjoitat tÀnne...
Anteeksi ystis.
MinĂ€kin arvostan eettisyyttĂ€ ja korkea moraali on itsellĂ€nikin... TiedĂ€n mitĂ€ on kaivata jotain sellaista mitĂ€ ei voi saada... Se koskee tosi paljon sydĂ€meen... đđđ„ Se on kipu jonka kanssa oon opetellut elĂ€mÀÀn.....
YmmĂ€rrĂ€n... đđ
Jostain syystÀ en oo ymmÀrtÀnyt, ettÀ Mr (Mussu) on aviossa ja siitÀ syystÀ kirjoitat tÀnne...
Anteeksi ystis.
MinĂ€kin arvostan eettisyyttĂ€ ja korkea moraali on itsellĂ€nikin... TiedĂ€n mitĂ€ on kaivata jotain sellaista mitĂ€ ei voi saada... Se koskee tosi paljon sydĂ€meen... đđđ„ Se on kipu jonka kanssa oon opetellut elĂ€mÀÀn.....
đEi siinĂ€ mitÀÀn, aina on toivo olemassa, ettĂ€ unohdan ja nĂ€in olen taas "vapaa" kahleista ..
Mutta hei, ilman hÀntÀ ja ilman suomi24 keskustelupalsta, en olisi tutustunut sinuun!
Se on asian toinen puoli đVirhe.KĂ€sittelyssĂ€ kirjoitti:
Ei siinÀ mitÀÀn, aina on toivo olemassa, ettÀ unohdan ja nÀin olen taas "vapaa" kahleista ..
Mutta hei, ilman hÀntÀ ja ilman suomi24 keskustelupalsta, en olisi tutustunut sinuun!
Se on asian toinen puoli đLöysin mietelmĂ€n joka on lohduttanut minua.
LĂ€hetĂ€n sen sinun iltaasi.. đŸđžđż
SitÀ, mitÀ kaipaamme
emme menetÀ koskaan.
SitÀ, jota rakastamme
kaipaamme aina. (Claes Andersson)
đđđ
Kauniita ja levollisia unia ystis.
Oot mun ainoa kirjeystĂ€vĂ€. Kiitos kun oot đđ
- Anonyymi
Niin me emme enÀÀ kohtaa. On kulunut liikaa aikaa ja kaikesta on tullut jotenkin likaista. Aivan liian iso mÀÀrÀ ihmisiÀ ollut mukana likaamassa kaiken kauniin. Liikaa meteliÀ, vÀrejÀ ja muutakin, paketit lÀhetetÀÀn vÀÀriin paikkoihin. Kaikki sellaiset paketit palautetaan lÀhettÀjÀlle aina. Olen kokenut kiusaamiseksi sen mitÀ iso mÀÀrÀ ihmisiÀ on tehnyt. Miksi se ei lopu? Kysyn sitÀ yhÀ uudestaan?
đ
Valitettavasti on niitÀ ihmisiÀ tÀÀllÀ maan pÀÀllÀ vÀhÀn liiankin paljon, keitÀ ei kiinnosta toisten ihmiset hyvinvointi tai onnellisuus ..
He saavat siitÀ tyydyttÀvÀisen olon, kun he saa tehdÀ kauniin-rumaksi, puhtaan-likaiseksi ..
He jos saisivat, niin ne veisivÀt myös kuumat hiilet sinun kodin tulipesÀstÀ.
Niiden ihmisen oma luonne on, jos itsellÀ ei mene hyvin, niin tehdÀÀn nÀin, ettÀ toisella ei menisi hyvin, ne eivÀt kestÀ toisten ihmisten onnellisuutta.
Voin suositella, ettet ole niiden ihmisten seurassa, ainoastaan pakolliset tehtÀvÀt, tapaamiset ym.
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elÀmÀ "helpompaa" kuin tavallisen nÀköisen ihmisen? Olen kuullut vÀittÀmÀn, ettÀ kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennÀköisesti hyödyt tÀstÀkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826NĂ€in sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli ylÀkerran huoneissa pyöreÀt ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeÀssÀ. Sen kaunis valo on kaunista sekÀ herkkÀÀ ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitÀÀn
Ensin olit etÀinen ja yritin pysyÀ tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltÀsi jÀÀ mitÀÀn huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinÀ sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on mÀÀrÀnnyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116