Minnin käynti vankilassa 1

Anonyymi

Nimeäni huudetaan, ja aplodit raikuvat kovaa vielä puolen minuutinkin jälkeen. Olin varmaan hyvä. Seuraava keikkani olisi vankilassa, tiedän, ei mikään iso juttu, mutta saan siitä rahaa. Ajatus rikollisista miehistä kiihottaa, ja kosketan ajeltua pilluani. kuitenkin managerini saapuu sisään muttei ehdi nähdä mitään.
”Minni, bussimme lähtee kymmenen minuutin päästä.” hän sanoo ja nyökkään hymyillen sievää vaaleanpunaiseksi maalattua hymyäni. Vaihdan vaatteet ja katson itseäni peilistä. Rintani ovat pienet, mutta terhakat ja perseeni pyöreä. Pidän itsestäni, vaikka vatsani on ollut minulle suuri epävarmuus pitkään.

Istun bussissa matkalla pahamaineiseen vankilaan, jonne syystä jota en tiedä kutsuttiin minut esiintymään. Ehkä siellä on jonkun synttärit?

Korkeat aidat päällystettyinä piikkilangoilla jännittävät minua. Astun sisään vartijoiden johdolla ja saan paljon katseita. Olen pukeutunut verkkosukkahousuihin, liiloihin minishortseihin ja vaaleanpunaiseen crop toppiin. Tatuoituja lihaksikkaita miehiä katselevat minua kuin likaista huoraa, ja kiihotun. Astumme managerin ja kolmen vartijan kanssa autioon tilaan, jossa on lava.
”Vangit saavat aina joka kuun ensimmäisenä perjantaina lahjan” vartija selittää ja käyttää lainausmerkkejä sanan ”lahja” kohdalla. Hän kertoi laulajista, näytelmistä ja vankien omavalitsemista esiintyjistä. Olin tietääkseni yksi niistä. Kattoon ylettyvä tanko oli tuotu minua varten esille, ja hoidan valmistelut managerini kanssa.

Kello lähestyy puoli seitsemää, ja kolmen tunnin aikani alkaa pian. Kellon pirinä saa minut havahtumaan ja nousen ylös. Olen tehnyt tätä kaksi vuotta, niin kauan siis kun olen ollut täysi-ikäinen, mutta tämä keikka jännittää minua. Astun lavalle, ja kuulen vislausta, huokailua ja huutelua. Kävelen viekoittelevasti lavan keskelle ja tartun tankoon.

Tunnin päästä vartijan puhelin soi, ja hän jättää minut vankien kanssa keskenään. Vangit huomaavat tämän ja nousevat ylös tuoleiltaan. Heitä on noin 5 tai 6, muut ovat eristyksessä. Näin minulle kerrottiin. Lopetan työni ja katson säikähtäneenä minua lähestyviä korstoja. Astun taaksepäin ja törmään kolmeen mieheen. Kiljahdan. Yksi miehistä hyssyttelee minua.
”Ei älkää..” yritän estellä mutta yksi miehistä laittaa kätensä suuni eteen ja kaksi muuta pitää minusta kiinni jonkun repiessä shortsejani pois. Yritän rimpuilla mutta miehet puristavat käsivarsiani ja pyöreitä reisiäni lujaa.

9

2766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella hyvä! Jatkoa!

• Anonyymi

Ja lopuksi heräsit äipän viekusta tissiposki 6

• Kiinnostaisi lukea lisää.

• Anonyymi

Eihän kiinnostais. Sua ainakaan.

• Anonyymi

Kaikki on kuitenkin ohi nopeasti. Kaksi vangeista on tullut pikkupippeleineen housuihunsa ja pikku teltoista jäljellä on vain veltot nakit sekä kastuneet paskaiset kalsarit. Seuraavilla kahdella ei seiso lainkaan, liiallinen itsensä lääkitseminen on tainnut tehdä tehtävänsä. Viimeiset kaksi innostuvat toisistaan ja alkavat vuorotellen kairaamaan toisiaan perseeseen.

Olen oikeastaan tyytyväinen tilanteen saamaan käänteeseen ja poistun paikalta kireää peppuani pyörittäen jonkun salskean insinöörimiehen nussittavaksi. Siitä ehkä ensi kerralla ;)

• Anonyymi

Täällä Niko hei. Olen homppeli ja käyn osastolla kollegani parta-andyn huoneessa nauttimassa nestemäisen aamiaiseni lämpimästä letkusta, kuten arvolleni sopii.
        Pyllyni pyörinnästä ja pikkusormeni terhakkuudesta ei voi erehtyä. Vaseliinipoikia sitä ollaan. Ja erikoistuneen paperitkin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä Niko hei. Olen homppeli ja käyn osastolla kollegani parta-andyn huoneessa nauttimassa nestemäisen aamiaiseni lämpimästä letkusta, kuten arvolleni sopii.
        Pyllyni pyörinnästä ja pikkusormeni terhakkuudesta ei voi erehtyä. Vaseliinipoikia sitä ollaan. Ja erikoistuneen paperitkin on.

Nikolaus Väittelijä.

• Onko muita osia tässä?

• Anonyymi

Ei.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe