https://autotoday.fi/yhden-automerkin-katsastuksen-hylkaysprosentti-oli-00-vuonna-2016-kayttoonotetuista-autoista/ hyvin pärjää Suzuki uusissa ja 10 vuotta ajetuissa katsastus tilastoissa
Löytyypä tältäkin listalta Suzuki hyvässä seurassa !
9
91
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän tuon kaikki Suzukin omistajat tietää 😀 varmoja ja arvonsa säilyttäviä vehkeitä😄
- Anonyymi
Luja auto mutta pitää paimentaa koko ajan maantiellä. Ottaa hartioihin pitkät matkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luja auto mutta pitää paimentaa koko ajan maantiellä. Ottaa hartioihin pitkät matkat.
700 km yhden pysähdyksen taktiikalla menee kevyesti, mikä riittää minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
700 km yhden pysähdyksen taktiikalla menee kevyesti, mikä riittää minulle.
Oliko hartijat kipeinä vai sattuiko tyyninen sää.
- Anonyymi
Heitin tuossa pari 400 km reissua Mulla meinas perskannikat yhden pysähdyksen kanssa tulla kipeiks oli tyyntä tai myrskyä ohjauksen kanssa ei mitään omgelmia
- Anonyymi
Jahans. Lisätään suzukin pitkään puutelistaan kehnot penkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahans. Lisätään suzukin pitkään puutelistaan kehnot penkit.
Hyvin ponnettomia ja heikkoja on nämä nykyiset Suzuki-trollit. Kyllä ennen oli paljonkin parempia trollaajia. Nää nykyiset pelkästään haukotuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ponnettomia ja heikkoja on nämä nykyiset Suzuki-trollit. Kyllä ennen oli paljonkin parempia trollaajia. Nää nykyiset pelkästään haukotuttaa.
Oikeastaan pitäisi minun kiittää Suzuki-trolleja.
Pakko oli mennä testaamaan Suzukin kurjuutta, kun uusi mallisto tuli markkinoille, ja sen jälkeen olen ollut vankkumaton S-logolla varustetun automerkin omistaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan pitäisi minun kiittää Suzuki-trolleja.
Pakko oli mennä testaamaan Suzukin kurjuutta, kun uusi mallisto tuli markkinoille, ja sen jälkeen olen ollut vankkumaton S-logolla varustetun automerkin omistaja.Jahas. Kokonaisia taka-akseleita vaihdettu suzukiin. Mätii pyllyt kun penkit ovat ala-arvoiset. Silti joku tykkää. Ollaan aika masokistinen kansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269