pallomaa kelluu pimeässä aineessa

Anonyymi

painottomassa tyhjiössä äärettömässä avaruudessa biljoonien muiden taivaankappaleiden kanssa .

mutta miten on lättymaan kanssa sitten
mitä on lättymaan ulkopuolella
eikö yhtään mitään ???

11

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

siel on jumalan valtakunta
      lättymaa on jumalan olohuoneessa oleva terraario

• Litteämaailmamme kelluu vedessä.

Mikäli teoreettinen pallomaa olisi olemassa tippuisi kaikki päiväntasaajan alapuolella oleva avaruuteen. Ja itseasiassa koko pallomaa olisi aurinkoineen syöksykierteessä kohti avaruuden pohjaa ja lopulta tippuisi siellä velloviin vesimassoihin.

Siksi Jumala loi maasta kelluvan ja litteän, ja yllemme kupolin että meidän olisi turvallista elää täällä.

• Anonyymi

Hyvä vitsi!

• Anonyymi

Delphin,

Kerro omin sanoin millaisessa pallomaassa, jossa vetovoima vetää kohti PALLON KESKIPISTETTÄ kukaan putoaisi pinnalta riippumatta missä kohtaa pintaa on?

Samalla voit kertoa miten sama tähdistö näkyy samaan UTC aikaa (ei siis paikallista aikaa) taivaalla pohjoista vastakkaisella puolella vaikka Litteän Maan kartan mukaan suunnat ovat 40 astetta toisistaan poikkeavat.

Millaisessa Litteässä Maassa sama tähdistö on useammassa paikassa samaan aikaan?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ha ha. Oliko siellä aiemmin energiansäästölamppuja ja sitä ennen hehkulamppuja. Kukahan ne kävi vaihtamassa?

• Anonyymi

Tuosta artikkelista selviää hyvin millainen kalusto tarvitaan jotta itsekin voi halukkaat kuvata niitä "NASAn maalauksia".

Vain pelko mitä kamera tallentaa estää.

• Anonyymi

Nikon P1000 kamerassa on kaikki tarvittava ja parempi zoomi kuin tuossa jutun kamerassa, eli kohde saadaan zoomattua lähemmäksi.
        Lisäksi en suosittele käyttämään valotusaikaa, koska sen aikana nasa tekee virushyökkäyksen kameran ohjelmistoon ja syöttää sinne dataa pallomaateorian mukaisista, nasan tietokoneilla tehdyistä cgi maalauksista.
        Itse olen purkanut oman P1000 kameran ja koonnut uudelleen ja varmistuin että laitteessa ei ole nasan kätkettyä tekniikkaa. Asensin kuitenkin netistä tilaamani signaalin häiritsemis laitteen kameraan jotta voin varmistua ettei nasa pääse peukaloimaan taivaalta ottamiani kuvia vaan näen taivaan kohteet todellisena, juuri sellaisena kuin ne todellisuudessa ovat olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nikon P1000 kamerassa on kaikki tarvittava ja parempi zoomi kuin tuossa jutun kamerassa, eli kohde saadaan zoomattua lähemmäksi.
        Lisäksi en suosittele käyttämään valotusaikaa, koska sen aikana nasa tekee virushyökkäyksen kameran ohjelmistoon ja syöttää sinne dataa pallomaateorian mukaisista, nasan tietokoneilla tehdyistä cgi maalauksista.
        Itse olen purkanut oman P1000 kameran ja koonnut uudelleen ja varmistuin että laitteessa ei ole nasan kätkettyä tekniikkaa. Asensin kuitenkin netistä tilaamani signaalin häiritsemis laitteen kameraan jotta voin varmistua ettei nasa pääse peukaloimaan taivaalta ottamiani kuvia vaan näen taivaan kohteet todellisena, juuri sellaisena kuin ne todellisuudessa ovat olemassa.

Ihan oikeasti??? Jos niin, niin ha ha ha!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

palauta kikanttiin ja sano että nasa vakoilee sua sen kameran kautta.

saat rahat takas

osta vaikka koka kolaa ja sipsejä

• Anonyymi kirjoitti:

Laitapa varsin tänne niitä upeita todellisia kuviasi meillekin nähtäviksi.
        Mitä sä niitä pihtaat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      105
      3322
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      2002
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1443
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1361
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe