Oli Tapanin päivä ja menin käymään papallani ja yllätyksenä oli siellä serkkuni kanssa. Tätini oli joululomalla siellä ja heidän oli tarkoituksena lähtä takaisin Helsinkiin parin päivän päästä kyselin et voisinko tulla heidän mukanaan tervehtimään parasta ystävääni mutta yöpyisin tädilläni se onnistui tädin puolesta joten hain kamat kotoa ja tulin yöksi vaarille illalla aloin miettiä missä 21- vuotias anna-emilia serkkuni piileskelee hän tuli keittiöön ja ihastelin hänen pyöreään pyllyään ja hyviä rintoja ja hänen. Kauniita ruskeita silmiä ja sitä brunette tukkaa hänellä oli päällään juhla-asu sukkahousut ja lyhyt mekko ja kauluspaita hän tuli heti halaamaan ja kosketin varovasti hänen peppuaan ja hän kysyi haluisin jo katsoa leffaa hänen kanssaan ja suostui hän teki poppareita ja minä menin lämmittämään saunaa kävelin likapyykkikorin ohi ja näin serkkuni käytetyt pikkuhousut ja en voinut vastustaa kiusata joten nappasin harmaat pikkarit ja menin saunaan ja nuuhkaisin niitä ja haju oli super kiihottava.
Katsoimme leffaa ja serkkuni makasi lattialla ja otti viltin päälleen ja minä istuin sohvalla huomasin kuinka anna nukahti puolivälissä leffaa ja serkkuni näytti niin seksikkäältä ja päätin mennä viltin alle ja työnsin pääni hameen sisään tuoksu oli siellä super kiihottava kuulin kuinka olohuoneen ovi aukesi ja vedin jalkani eteen viltin sisäpuolelle ja kuulin kuinka tätini kysyi. Saako saunaan jo mennä ja serkkuni oli puoli unissa ja vastasi en tiedä
Jatkuu ;)
Kertokaa mielipiteitä ja mitä pitäisi lisätä tai mitä ottaa pois
Serkku nukkuu ja pikkari varkaiss
Anonyymi
1
1756
Vastaukset
Kirjoita toki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164