Menin hakemaan eläkeläisen lume poisto avustusta tekniseltä puolelta. En saanut. Nyky valtuusto oli siirtänyt sen sosiaalipuolelle. Kriteerit ovat kuulema sosiaalipuolen mukaan niin vaikeat etten tule saamaan. Mitä teit olettaen pöljyyessä tehneet. Entinen oli hyvä ja yksinkertainen systeemi.
Pihatieavustus
9
59
Vastaukset
- Anonyymi
En saanut miekhän. 100 euroa menetin
- Anonyymi
Kittilän ahkerille yrittäjille avustuksisa myönnetään. Joku ahkeristä yrittäjistä on tälläkin palstalla retostellut että kunnan tehtävä on avustaa yrityksiä. Ei maininnut että pitääkö kuulua johonkin viitepiiriin että tukea myönnetään. Toden näköisesti pitää.
- Anonyymi
Aloittaja nostaa erittäin tärkeän asian keskusteluun. Pari Kittilän ahkeraa, nähtävästi autoalan yrittäjää, aloitaa höpinän autoilusta. Oiva esimerkki miksi Kittilän yrittäjiä täytyy niin Kittiläläisten kuin muidenkin veronmaksajien tukea.
Pitää osata pysyä asian ytimessä eikä lähteä laukalle!!!- Anonyymi
Toivanen, Rajala, Nevalainen. Nukuttako yöt hyvin, kun köyhiltä viettää viimeiseksi tuet
- Anonyymi
Näen unta että olen Kittilän kaliffi, että köyhät kyykkyyn. Oon onnellinen
- Anonyymi
Kaiki rahatko ne menee sinne hiihtohissiin. Me veronmaksajat maksetaan melkein 4000 €/hlö köyhäinapua Kittilään ja silti apua vailla olevia ei auteta.
Olen sitä mieltä että Kittilän ahkerien yrittäjien tukeminen on lopetettava ja sutki luottamusmiehiltä perittävä takaisin kaikki sutkuttamansa rahat.
Joku roti sentään on oltava röyhkeidelläkin!!!- Anonyymi
Luulen että köyhät eläkeläiset eivät niistä valtionavustuksista paljoakaan kostu.
- Anonyymi
Kaiken takana on teknisen lautakunnan pj ja yhdyskuntainsinööri omine mietintöineen. Tätä ei voi mitenkään perustella. Samaan aikaan luotot antoivat levin köyhälle rinneyhtiölle ja vesiyhtiölle muutaman miljoonan. Sillä rahalla ois hoitanu näitä avustuksia noin 300 vuotta. Pistäkää tarkasti muistiin tämän(kin) hässäkän ja epäoikeudenmukaisuuden aiheuttaneet henkilöt. Heidän pitäisi todellakin edustaa teitä eikä toimia teitä vastaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748