Aika mainiota, että tällaisia halutaan järjestää:
https://voima.fi/artikkeli/2020/ykn-uskontojen-ja-katsomusten-yhteisymmarrysviikko-aloitettiin-vantaalla-rauhankavelylla/
Ehkä myös järjestävät tahot voisivat vaihdella?
Peukutus rauhankävelylle
4
56
Vastaukset
Ehkä tuokin on ihan pätevä syy erota kirkosta.
Toivon, ettei tuon tapahtuman järjestämiseen ole käytetty senttiäkään yhteiskunnan varoja. Toiveeni lienee turha."Kävelemään saapui noin 15 ihmistä. Sää oli tapahtuman aikana sateinen. Osa kävelijöistä ei halunnut näkyä valokuvissa."
Viikon oleellisin uutinen.
Kukaan ei halunnut edes osallistua.
Ja jotkut osallistuivat, eivät halunneet näkyö kuvissa.
Pohjanoteeraus kirkolta median hallinnassa- Anonyymi
Mitä mainiota on siinä että Rekolan kirkkoherra kumartelee vieraita uskontoja.
- Anonyymi
Mitä hyvää vapareitten kannalta saadaan aikaan osallistumalla tuollaiseen toimintaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa512089En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101364
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81004- 81972
- 20959