Onkohan tuo joku merkki vapaamuurareilta että hallitsevat maailmaamme ja tiedotusvälineitä kun vapaamuurareiden tunnukseksi keksitty pallomaavalhe ja pallomaa pyörii kun näytetään tv.ssä euroopan sääennustetta?
Joku kanava TV7, Alfatv esim? voisi ottaa kopin asiasta ja esittää sääennustukset todellisella gleasonin litteämaan kartalla? Sellaista sääennustetta katselisi paljon mieluummin missä ei ole rappareiden pallotunnuksia häiritsemässä itse asiaan eli säätiedotukseen keskittymistä.
Ateistien pallomaa pyörii aamutv.n säätiedotuksessa
13
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mikään ateistien pallomaa ole. Me kaikki asumme täällä maapallolla.
- Anonyymi
Yhä suurempi kansanosa tiedostaa sen tosiasian että elämme litteässä maailmassa. Kaarevuutta ei ole, ja olen käynyt Australiassa, siellä ollaan kans oikein päin "pallon" yläpinnalla, eihän se ole mahdollista samalla kun suomikin on ylhäällä ja oikein päin.
Maan siis täytyy olla litteä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhä suurempi kansanosa tiedostaa sen tosiasian että elämme litteässä maailmassa. Kaarevuutta ei ole, ja olen käynyt Australiassa, siellä ollaan kans oikein päin "pallon" yläpinnalla, eihän se ole mahdollista samalla kun suomikin on ylhäällä ja oikein päin.
Maan siis täytyy olla litteä.No, en taida osata auttaa sinua sitten.
Litteä maa ei ole totta, mutta saattaa olla että pysyt siinä harhaluulossa lopun ikääsi. Olen pahoillani siitä, mutta en tiedä miten voisin auttaa, kun näköjään ette kuuntele järkipuhetta. Moni on varmasti sinuakin jo varoittanut, mutta et ole kuunnellut.
En oikein tiedä mitä muutakaan sanoa kun vaan että onnea nyt sitten kovasti valitsemallesi litteä maa salaliittoharhapolulle. Toivottavasti löydät tien pois sieltä ennenkuin on myöhäistä. Anonyymi kirjoitti:
No, en taida osata auttaa sinua sitten.
Litteä maa ei ole totta, mutta saattaa olla että pysyt siinä harhaluulossa lopun ikääsi. Olen pahoillani siitä, mutta en tiedä miten voisin auttaa, kun näköjään ette kuuntele järkipuhetta. Moni on varmasti sinuakin jo varoittanut, mutta et ole kuunnellut.
En oikein tiedä mitä muutakaan sanoa kun vaan että onnea nyt sitten kovasti valitsemallesi litteä maa salaliittoharhapolulle. Toivottavasti löydät tien pois sieltä ennenkuin on myöhäistä.Litteä Maa -harhainen tuskin on vaaraksi itselleen tai muille, joten sikäli voi olla huolestumatta tai pahoillaan.
Anonyymi kirjoitti:
Maan siis täytyy olla litteä.Mistä luulet tietäväsi, että Suomi on ylhäällä ja oikein päin sillä aikaa kun et ole sitä vahtimassa, vaan huuhailet Australiassa?
Totuus nimittäin on, että sinä (ja kaikki muutkin) olet AINA ylhäällä ja oikein päin, koska ALAS ei ole karttapallolla jalustan suuntaan, vaan pallon keskipistettä kohti on ALAS.
Tulitko muuten katselleeksi Pohjantähteä siellä Australiassa?
Tulitko kysyneeksi kuinka pitkä matka on Sydneystä Perthiin?
- Anonyymi
Ateismilla ei ole mitään tekemistä pallomaan kanssa; enintään se että Litteän Maan liittäminen Kristinuskoon on Ateisti-Satanistien juoni saada Kristinusko vaikuttamaan epämiellyttävältä.
Mutta ei toimi.
Valta-Kristinusko ei julista Litteää Maata, vaan tietää Maan Jumalan luomaksi palloksi.
Itse olin paikalla kun Kuussa käynyt Astronautti julisti Jumalan Sanaa eikä kukaan epäillyt sanomaa.- Anonyymi
Litteä maa uskomus on todellakin vanhempi kuin kristinusko, mutta ei juurikaan vanhempi kuin vanha testamentti. Sen takia vanhassa testamentissa on kuvailtu litteää maata johon monet kannattajat vetoavatkin. Kristityillä kun nyt sattuu olemaan se vanha testamentti myös osana uskomustaan.
Mitään ateistista salajuonta ei ole vaan jotkut vain ovat hölmöjä luonteeltaan. Valitettavasti kun uskoo yhden huuhaan, kuten Raamatun olevan historiallisesti totta, niin on aivan varma että kaikki muukin hömppä uppoaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Litteä maa uskomus on todellakin vanhempi kuin kristinusko, mutta ei juurikaan vanhempi kuin vanha testamentti. Sen takia vanhassa testamentissa on kuvailtu litteää maata johon monet kannattajat vetoavatkin. Kristityillä kun nyt sattuu olemaan se vanha testamentti myös osana uskomustaan.
Mitään ateistista salajuonta ei ole vaan jotkut vain ovat hölmöjä luonteeltaan. Valitettavasti kun uskoo yhden huuhaan, kuten Raamatun olevan historiallisesti totta, niin on aivan varma että kaikki muukin hömppä uppoaa.Anonyymi voisi sitten ensimmäisenä tutustua Kristinuskoon.
Kommentoi sen jälkeen uudestaan.
- Anonyymi
Niinhän tuo näkyy pyörivän. Mutta ei vaikuta minun tietoisuuteeni litteästä maasta, tiedän Gleasonin kartan oikeaksi. Lähinnä tuo ylen pallokartta animaatio vaikeuttaa hahmottamaan paikkakuntien ja maiden sijainteja kun osa niistä on ylösalaisin ja osa vinossa niinkuin sirkuksessa mutta jos katsoo vaan sitä suomen kohtaa niin näkee ainakin suomen sääennusteen.
- Anonyymi
Oletteko huomanneet, että teidän Jeesus tv:llä, eli Alfalla pyörii lähetystaukojen aikana kaunista videokuvaa ISS:ltä?
- Anonyymi
Se tarkoittaa sitä, että Aamu-tv:n ihmiset ovat käyneet koulunsa loppuun, eivätkä he usko kaikkeen sontaan, mitä internetissä kaikki foliohattuhörhöt suoltavat.
- Anonyymi
Se muuttui sellaiseksi sen jälkeen kun ihmiset alkoivat epäilemään maan muotoa. On aivan sama onko maa pyöreä vaiko litteä totuus mikä ei koskaan muutu on se että rahan vuoksi kansalaisille valehdellaan jatkuvasti ja lähes kaikesta. Tahallaan ja tahattomasti. Kaikki eivät edes tiedä valehtelevansa vaan uskovat jonkun "tiedemiehen" puheita ja opettavat sitä mitä ovat itse opiskelleet. Jokatapauksessa historia osoittaa että moni menneisyyden totuus onkin ollut valhetta ja täytyy opetella uusiksi kaikki eikä tämä aika ole mikään poikkeus.
- Anonyymi
Litteä Maa on tahallinen kohinan lisäys jotta ne oikeat valeet joita meille kerrotaan hukkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220