Uskovaiset yrittävät aivopestä ihmisiä keskellä kirkasta päivää

Anonyymi

Taas oli jonkin älyvapaan laita lahkon saarnaajia keskellä katua huutamassa ja meluamassa keskellä katua ja käännyttämässä ihmisiä. Tietenkin soitin poliisille ja pyysin noutamaan mokomat järjestysrauhan rikkojat pois.

11

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tuliko se väkivaltakoneisto paikalle pelastamaan sinua siitä hirveydestä?

• Anonyymi

Toimit väärin, oikea tapa on kuvata video kiperillä kysymyksillä ja pistää jakoon.

• Anonyymi

Riittää pelkkä kuvaaminen, ja youtube jako.
        Hauska katsella hullunhauskoja keskiaikaisia ihmisiä 2000 luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittää pelkkä kuvaaminen, ja youtube jako.
        Hauska katsella hullunhauskoja keskiaikaisia ihmisiä 2000 luvulla.

Tässä on kuvattu ainutlaatuista 3 D kuvaa jota edes fanaattinen ateisti ei voi kumota. https://www.youtube.com/watch?v=bvRqHFn9IYw
        Kiitos Herralle tieteen kehityksestä!

• Anonyymi

Jumalan olemattomuus harmittaa uskovaisia. Siksi he kiljuvat kuin tapettavat siat.

• "Uskovaiset yrittävät aivopestä ihmisiä keskellä kirkasta päivää"

Uskovaisiin ja puhelinmyyjiin voi kohdentaa samaa vastatoimintaa.

Itse jään aina juttelemaan, ummet ja lammet.
      En tokikaan osta mitään, edes vartiotornia ilmaiseksi.
      Mutta aikaa saa kulumaan hyvin kiiluvalilmäisen käännyttäjän kanssa.

Kerran sain houkutelluksi kaksi ...olikohan he vapaakirkkolaisia... baariinkin.
      Eivät he olutta juoneet, mutta minä kyllä join ja oli oikein kivaa.

• Anonyymi

Kyllä se on Jumalanvoima, jonka torjutte. Tiedätte sitten torjuneenne.

• Anonyymi

Vaatihan se melkoista poweria, että ihan Jumalan voiman kykenee torjumaan. Joko sillä pääsisi NHL:ään veskariksi?

• Anonyymi

Kyllä ne raappahousut on kaukana mistään voimasta joita minä olen tavannut ei niitä juuri narkkareista erota puhuvat sekavia olemattomista olijoista ja eivät noteeraa mitenkään kun yrität sanoa nätisti että saisinko olla rauhassa

• Anonyymi

Kuulostaa ihan yhtä uskottavalta kuin vakkaritrollin valheet tupakoivista ateisteista ja vähän kaikesta muustakin.

• Anonyymi

Tapahtuiko tämä Turussa? En ole enää vuosiin nähnyt näitä huutojulistajia muualla Suomessa kuin Turussa missä niitä aina välillä ilmestyy hyvällä säällä torin kulmalle mekastamaan kuin pahaiset kakarat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe