Taas oli jonkin älyvapaan laita lahkon saarnaajia keskellä katua huutamassa ja meluamassa keskellä katua ja käännyttämässä ihmisiä. Tietenkin soitin poliisille ja pyysin noutamaan mokomat järjestysrauhan rikkojat pois.
Uskovaiset yrittävät aivopestä ihmisiä keskellä kirkasta päivää
11
66
Vastaukset
- Anonyymi
No tuliko se väkivaltakoneisto paikalle pelastamaan sinua siitä hirveydestä?
- Anonyymi
Toimit väärin, oikea tapa on kuvata video kiperillä kysymyksillä ja pistää jakoon.
- Anonyymi
Riittää pelkkä kuvaaminen, ja youtube jako.
Hauska katsella hullunhauskoja keskiaikaisia ihmisiä 2000 luvulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää pelkkä kuvaaminen, ja youtube jako.
Hauska katsella hullunhauskoja keskiaikaisia ihmisiä 2000 luvulla.Tässä on kuvattu ainutlaatuista 3 D kuvaa jota edes fanaattinen ateisti ei voi kumota. https://www.youtube.com/watch?v=bvRqHFn9IYw
Kiitos Herralle tieteen kehityksestä!
- Anonyymi
Jumalan olemattomuus harmittaa uskovaisia. Siksi he kiljuvat kuin tapettavat siat.
"Uskovaiset yrittävät aivopestä ihmisiä keskellä kirkasta päivää"
Uskovaisiin ja puhelinmyyjiin voi kohdentaa samaa vastatoimintaa.
Itse jään aina juttelemaan, ummet ja lammet.
En tokikaan osta mitään, edes vartiotornia ilmaiseksi.
Mutta aikaa saa kulumaan hyvin kiiluvalilmäisen käännyttäjän kanssa.
Kerran sain houkutelluksi kaksi ...olikohan he vapaakirkkolaisia... baariinkin.
Eivät he olutta juoneet, mutta minä kyllä join ja oli oikein kivaa.- Anonyymi
Kyllä se on Jumalanvoima, jonka torjutte. Tiedätte sitten torjuneenne.
- Anonyymi
Vaatihan se melkoista poweria, että ihan Jumalan voiman kykenee torjumaan. Joko sillä pääsisi NHL:ään veskariksi?
- Anonyymi
Kyllä ne raappahousut on kaukana mistään voimasta joita minä olen tavannut ei niitä juuri narkkareista erota puhuvat sekavia olemattomista olijoista ja eivät noteeraa mitenkään kun yrität sanoa nätisti että saisinko olla rauhassa
- Anonyymi
Kuulostaa ihan yhtä uskottavalta kuin vakkaritrollin valheet tupakoivista ateisteista ja vähän kaikesta muustakin.
- Anonyymi
Tapahtuiko tämä Turussa? En ole enää vuosiin nähnyt näitä huutojulistajia muualla Suomessa kuin Turussa missä niitä aina välillä ilmestyy hyvällä säällä torin kulmalle mekastamaan kuin pahaiset kakarat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883