Demarit laittoivat maahanmuuton kuriin. Kun persut oli hallituksessa, maahan lappoi 30000 mamua vuodessa!
Persujen syöksykierteen syy
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt demareilla on halpatyövoiman tilaus kehitysmaista.
- Anonyymi
Tyttöhallitus on saanut maahanmuuton järkevälle tasolle alle vuodessa..
Tämä saa persut sinertämään kateudesta.- Anonyymi
Suomen Kansa Ensin rp - Operaatio Puhdistus
Marcon vaalivalvojaiset - kooste - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marcon vaalivalvojaiset - koosteMilloin Marco vaihtaa etunimensä Markoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marcon vaalivalvojaiset - koostePerkale tuo manoilu 07;34 sattui väärään paikkaan , anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marcon vaalivalvojaiset - koosteMarco? Sehän kuulostaa ihan haittamaahanmuuttajalta. Ei hyvä.
- Anonyymi
Ootko noin tyhmä että luulet demareiden laittaneen maahanmuuton kuriin. Persut olisi rajoittaneet maahanmuuttoa 2015 mutta sipilälle ei käynnyt. Onnittelut sinulle mitä vielä tulee ja joudut maksamaan
- Anonyymi
Noudatettiin Halla-ahon maahanmuutto-ohjelmaa ja Halla-aho vielä kehui hallituksen toimia hyväksi. Persut eivät voi mitenkään kiistää osavastuuta vuoden 2015 tapahtumiin.
- Anonyymi
Tosiaan ei demarit yksin pistänyt maahanmuuttoa kuriin.
Mukana myös Vihreät ja Vasemmistoliitto sekä Keskusta ja RKP. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan ei demarit yksin pistänyt maahanmuuttoa kuriin.
Mukana myös Vihreät ja Vasemmistoliitto sekä Keskusta ja RKP.Ai siis Keskusta ;DDDDDD
- Anonyymi
Hallitushan ei ole tehnyt elettäkään noiden palautusten suhteen.
Avaajallahan on jatkuva itkukampanja noista 35000 tulijasta.
Eikö nyt ole hallituksen aika toimia avaajan haluamalla tavalla?- Anonyymi
Persujen ja Kokoomusten jälkien korjamiseen menee aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266