"Todellisuudessa kokojyvä ei tuo mitään etua verrattuna puhdistettuihin viljoihin. Puhe kokojyväviljojen eduista ei perustu mihinkään tutkittuun tietoon."
Guru naamakirjassa satuileen näin. Ja opetuslapset peukuttaa.
ummavaanhalaa
8
76
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät tuon gurunkaan mielipiteet perustu mihinkään tutkittuun tietoon. Opetuslasten mielipiteiden ei tarvitsekaan.
- Anonyymi
"Eivät tuon gurunkaan mielipiteet perustu mihinkään tutkittuun tietoon. Opetuslasten mielipiteiden ei tarvitsekaan."
Onko sinulla dieselimopo???
Totuus kokojyvän kohdalla on allaoleva:
Eipä näy imeytyvän hiilihydraatin/sokerin kohdalla isompaa eroa olevan.
https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/1009
https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/31857?q=leipä&foodType=ANY&portionUnit=G&portionSize=100&sortByColumn=points&sortOrder=asc&component=2331& - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eivät tuon gurunkaan mielipiteet perustu mihinkään tutkittuun tietoon. Opetuslasten mielipiteiden ei tarvitsekaan."
Onko sinulla dieselimopo???
Totuus kokojyvän kohdalla on allaoleva:
Eipä näy imeytyvän hiilihydraatin/sokerin kohdalla isompaa eroa olevan.
https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/1009
https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/31857?q=leipä&foodType=ANY&portionUnit=G&portionSize=100&sortByColumn=points&sortOrder=asc&component=2331&Olisko ruoka jotain muutakin kuin vaan hiilihydraattia? Täällä jotkut vetää vaan sokeria, minä syön muutakin.
Anonyymi kirjoitti:
Olisko ruoka jotain muutakin kuin vaan hiilihydraattia? Täällä jotkut vetää vaan sokeria, minä syön muutakin.
Itse en juurikaan käytä sokeria mutta täysjyvää menee noin 150 g päivässä. Verensokeriarvot ovat hyvät ja diabeteshoitaja ja lääkäri ovat tyytyväisiä.
Laihduttaminen on suurimmalle osalle kakkostyypin diabeteetikoille parasta hoitoa, Sianrasvakarppausta ei suositella missään.
Pistetään lukemista Harvardista: 'Eating more whole grains linked with lower mortality rates'. Runsaasti täysjyväviljaa syövien kuolleisuus oli yli 20% pienempää kuin täysjyväviljaa syömättömien.
Sianrasvakarppaajien kuolleisuus on tunnetusti yli 20% suurempaa kuin normaaliväestön.- Anonyymi
Ei tällaisia maallikkojen tavallisille terveille ihmisille tarkoitettuja mielipiteitä pitäisi edes laittaa tänne diabeetikkopalstalle. On vain turhaa sälää jolla viestin kirjoittaja haluaa sekoittaa keskusteluja.
Näinpä. Kannattaa vain seurata ravitsemussuosituksia ja meidän diabeetikoiden virallisia hoitosuosituksia.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Näinpä. Kannattaa vain seurata ravitsemussuosituksia ja meidän diabeetikoiden virallisia hoitosuosituksia.
hpv ja muut sivulle eksyneet:
"Näinpä. Kannattaa vain seurata ravitsemussuosituksia ja meidän diabeetikoiden virallisia hoitosuosituksia."
Hyvin kannattaa jos nauramatta pystyy liiton kotisivulta lukemaan sadut. Tietenkin voit myös luottaa liiton ravintoasiantuntijan neuvvoon: " Kyllä diabeetikko voi sokeria syödä-sitä vartenhan apteekissa on insuliinia" !!!
On monia tapoja pilata hoitonsa ja hpv kyllä tuntee ne pahimmat ja on kokenut tulokset.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717