Kaikki tehdään aina laillisesti ja Suomen ja Hollannin lakien mukaan!.
Missään ei ko asian päätöksiä missään.
Miten meni ylimääräinen puoluekokous 29.12.2019
6
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoukseen ei tullut jäseniä, joten kokous meni miten meni. Marco on karkottanut kannattajansa valehtelemalla niin useasti julkisesti.
- Anonyymi
Nämä salapoliisi on tehneet tutkimuksen 6.10.2019 pöytäkirjoista!. Ja ne on löytynyt yhden syyllisen jonka syynä oli kokouksen kaikki laittomuus!. He vain oli sellainen ajopuuna/apurina ko operaatiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä salapoliisi on tehneet tutkimuksen 6.10.2019 pöytäkirjoista!. Ja ne on löytynyt yhden syyllisen jonka syynä oli kokouksen kaikki laittomuus!. He vain oli sellainen ajopuuna/apurina ko operaatiossa.
Marco De Wit - Vaalianalyysi / Loppuromahdus
- Anonyymi
🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉🐱🐉✔
- Anonyymi
Mano kertoi toukokuun lopulla 2019 pitävänsä kesälomaa. Siis loma alkoi jo yli 8 kk sitten. Miten Mano pärjäisi, jos olisi kansanedustaja? Heidänkin lomansa ovat liian lyhyitä Manolle.
- Anonyymi
Manon loma saa luonnollisen jatkon vankilassa, kun oikeus on saanut syytteet käsiteltyä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997720- 1075567
- 2664758
- 494733
- 733473
- 502788
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222428Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412264