Anteeksi kun nauran teille. Maailman turhinpiin kuuluva ammatti ja te kuljette nenät pystyssä kuin hienostorouvat.
Ah hah hahaa!
Anteeksi kempparimyyjät
2
663
Vastaukset
- mää
Totta töriset
- kempparimyyjä
Nauru saa ahavoituneet, turvonneet kasvosi sädehtimään. Näytät jopa siedettävältä. Älä tule mielellään silloin nauramaan viereen, kun minulla on asiakas. Arvaan, että sinä osaat ostaa hiusvärit, yö-,päivä-,silmänympärys- tai selluliittivoiteet ilman neuvoja. Huulipunasi sävy kyllä kaipaisi hiukan päivitystä. Ja tiesitkö, että tuon rasvaisen kiillon saisi kosmetiikalla poistettua ja peitettyä? Luomiväri ei tänä kesänä saisi olla tuon valitsemasi väristä. Etkö jaksa odottaa kynsilakan kuivumista? Auttaisin, jos kysyisit. Tiesitkö, että juuri sinun iholle ei ihan mitkä tahansa rasvat välttämättä sovikaan? Ehkäpä kosmetologin tutkinnon suorittanut kempparimyyjä voisi sinua auttaa. Ai, mutta sehän on turhaa! Tottakai! S-I-N-Ä selviät itse vetelemällä Nivean kropparasvaa naamaasi.
Saat sen anteeksi. Yritä nauttia elämästäsi, ehkä joku sinut joskus huolii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096