ole reilusti transvestiitti äläkä peittele taipumustasi
Ei siinä mitään epänormaalia ole.Homot ja lesbotkin on nykyään hyväksytty normaaleina
Käytä Jonne reilusti hametta
5
879
Vastaukset
- valistaja1
on sellainen mies, joka on hetero, mutta käyttäytyy kuin homoseksuaali. Jonne on kyllä seksuaalisesti hetero, mutta käyttäytyy kuin homo, eli siis Jonne on metroseksuaali.
- tarkoita
...ennen kaikkea sitä että kiinnittää huomiota ulkonäköönsä ja huolehtii siitä. Miks se on heti homostelua. Olkoon Jonne rauhassa mikä on, ja sehän on.
- sama
tarkoita kirjoitti:
...ennen kaikkea sitä että kiinnittää huomiota ulkonäköönsä ja huolehtii siitä. Miks se on heti homostelua. Olkoon Jonne rauhassa mikä on, ja sehän on.
...kiinnittää huomiota ja herättää huomiota. Ja sekoittelee/rikkoo rajoja ja perinteisiä käsityksiä mm sukupuolesta. Ei se oo niin että "käyttäytyy kuin homo". Eiköhän homojakin ole ihan yhtä monenlaisia ja -näköisiä ja -oloisia kuin heteroitakin. Mä ainakin tunnen monia.
- .............
ehehehehe:DDDD no aivan... voisin hyvin kuvitella ihQJonnen korkkareissa ja minihameessa ja vieläkin teinit juoksee perässä niin ah ihanan jonnen perään.
- Denier
Mun mielestä pukeutuminen naisellisesti on vain
yksi osa Jonnen imagoa esiintymisessään. Vaikka
en panisikaan vastaan hänen transvestisuuttaan-
kaan. Ihan söpö kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319