Tänään otin puuliiteristä sukset ja ajattelin lähträ hiihtämään, mutta eipä se onnistumutkaan koska puusuksiini oli kasvanut kolmen kilon pakurikääpä lahottaen toisen suksen käyttökelvottomaan kuntoon. Naapuri kasvattaa metsässään pakurikääpiä ja viime kevään hiihtoretki metsässä aiheutti tartunnan. Nyt lähden käymään naapurissa ja pamautan isäntää ekana turpaan jonka jälkeen syötän käävän hänelle.
Eipä minulla muuta.
🐜...🚾
Talviurheilun riemua
5
116
Vastaukset
- Anonyymi
Älä hellitä, kun nämä nykysukset lipsuu niin pirusti, mutta kun on pakurikääpä suksen pohjassa, niin pitoja riittää.
- Anonyymi
Pakurisukset välttää hiihtoniiloille.
- Anonyymi
Luulin että joku alkaa taas valittamaan latujen hoidosta, mutta onneksi olikin vain harmiton kylähullu.
- Anonyymi
Olisko se ollut se hiihtoniilo.
- Anonyymi
Kansainvälinen välineiden myyjä XXL on menossa konkurssiin lumettoman talven vuoksi, siksi on myymässä esimerkiksi pitokarva suksia 50 eurolla, nyt pakurimies suksikauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906