Tapasin kaksi vuotta sitten kivan oloisen miehen ja siitä asti olemme viestitelleet enemmän tai vähemmän. Viestittely kyllä sujuu ei siinä. Mutta yksi asia häiritsee itseäni mies ei halua nähdä minua koskaan tai varsinkaan silloin kun itse sitä ehdotan. Muuten tuntuu, että kun mies ehdottaa näkemistä pitäisi olla salamana paikalla mutta hän ei ole koskaan valmis näkemään silloin kun itse ehdotan. Meillä ei ole mahdollisuutta edes nähdä kovin usein.
Mies viestittelee mutta ei halua nähdä
Anonyymi
4
134
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla varattu mies. Eikä tiedä itsekkään mitä haluaa.
Piristää itseään sinun kanssa viestitellen. Saa itseluottamusta kun joku on hänestä kiinnostunut.
Kysy seuraavan kerran menetkö vaimosi kanssa jonnekin etkä ehdi tapaamaan. - Anonyymi
Heh
ukko pettää muijaansa. - Anonyymi
Mistä päin tämä mies on? Porista? 🤔
Kauanko tätä on jatkunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823