Kirjoitin aikaisemmin jo pienen mainoksen tänne mutta näköjään moderaattori poistanut sen.
Mikäli joku haluaa oman virtuaalivaluutan taikka kotisivut niin viestiä.
Kiitos,
Oma virtuaalivaaluutta
10
119
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta jo! Yrität epätoivoiseti markkinoida jotain itse keksimääsi "uutta" huijausta". Millä lihaksilla?
En ymmärtänyt, epätoivoisesti?
Teen kotisivut ja virtuaalivaluutan asiakkaalle. Asiakas voi käyttää ja markkinoida omaa virtuaalivaluuttaa miten haluaa eikä se ole minusta riippuvainen jos joku haluaa luoda oman Onecoininsa aloituspaketteineen.- Anonyymi
Blokki kirjoitti:
En ymmärtänyt, epätoivoisesti?
Teen kotisivut ja virtuaalivaluutan asiakkaalle. Asiakas voi käyttää ja markkinoida omaa virtuaalivaluuttaa miten haluaa eikä se ole minusta riippuvainen jos joku haluaa luoda oman Onecoininsa aloituspaketteineen.Et todellakaan näytä ymärtävän mistään mitään. Epätoivoista selittelyä kyllä riittää. Lopeta!
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan näytä ymärtävän mistään mitään. Epätoivoista selittelyä kyllä riittää. Lopeta!
Sinä et nyt näytä ymmärtävän siis selitän uudelleen.
Asiakas tilaa valuutan -> minä teen maksusta
Asiakas myy omaa valuuttaa -> minä en
Asiakas saa rahaa myymällä omaa valuuttaa -> minä en
Sinun esittämäsi "uusi" huijaus perustuu siis olettamukseen, että minä myyn jotain omaa valuuttaa vaikka minä ainoastaan teen sen asiakkaille.
Asiakas voi käyttää omaa valuuttaa esimerkiksi rahoittaakseen omaa projektiaan ja sopimukseen perustuen rahoittaja saa tietyn osan rahoitettavasta projektista mikä perustuu valuutan kokonaismäärään sillä valuuttaa toimii tässä todistuksena.
*Esimerkiksi toiminimi yrittäjän "osakkeena".
*Valuutta voi myös toimia "osakkeena" kimppaprojekteissa kuten sijoitusasunnot.
Ymmärrät varmaan, että minä en ole vastuussa mihin tarkoitukseen asiakas käyttää omaa valuuttaa enkä myy minun omistamaani valuuttaa.
Minä teen maksusta kuten sinäkin varmaan teet töitä vai kutsunko sinun ammattiasi "uudeksi" huijaukseksi?
- Anonyymi
Kerro lisää - teetkö siis kotisivuja vai mitä?
- Anonyymi
Blokki kirjoitti:
Teen kotisivuja, virtuaalivaluuttoja sekä applikaatioita.
Teet virtuaalivaluuttoja. Täysin uskottavaa. Myyt niitä huijareille, jotta he voisivat markkinoida niitä muille. Nukut yösi hyvin, sillä sinua ei pätkääkään kiinnosta mitä muut tekevät. Loistavaa!
- Anonyymi
Harvoin täälläkään ihan näin surkeaa markkinointia näkee. Onneksi kohderyhmä on tarkkaan valittu. Kaikkea on varmasti mietitty oikein porukalla useampi päivä!
- Anonyymi
Näitä uusia lahjakkaita suomalaisia moniosaajia kannattaa seurata. Keksivät vielä kaikkea uutta ja ihmeellistä ja jo vanhoilta unohtunutta.
- Anonyymi
Voi olla että ei oo kysyntää.. Esim wavesissa saa jo luotua oman krypton reilun 1 euron hintaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005