Kävin otsikon nimisen koulutuksen jossa sisältö oli laki hätävarjelusta ja otteista irrottautumista ja suojautumista lyönneiltä ja potkuilta ja etäisyystekniikkaa. Mitä lajia kannattaa kokeilla jos haluaa sen soveltuvan asiakaspalvelutyöhön?
Haastavan asiakkaan kohtaaminen työtilanteessa
5
299
Vastaukset
- Anonyymi
Defendo
- Anonyymi
Näissä kaikissa asiakaspalvelijoiden haastavien asiakkaiden kohtaaminen koulutuksissa ja muissa vastaavissa on yksi ongelma ja se on liika pehmeys kun eo saisi sitten mitään sattua. Ja kun tilanne tulee eteen niin on opetettu miten vapautua kun joku ottaa toisesta ranteesta kiinni tai yrittää elokuvakuristaa edestä päin käsivarret suorina. Itsekin olen näitä koulutuksia käynyt ja monesti mielessäni kiroillut miten surkeassa jamassa näissä usein liian monet asiat ovat.
- Anonyymi
Itsellä ei tämmöisiä koulutuksia vielä ole ollut mutta on siitä puhe ollut että jossain vaiheessa meidän koko työtiimi siihen koulutetaan.
- Anonyymi
Ainahan näitä (nuoria) voimankäyttökoulutuksen käyneitä näkee, joutuvat sitten kahinaan kun muuta keinoa ei ole. Sitten tulee paikalle kokenut työkaveri ja tuumaa, että eiköhän lopeteta tämä tyhjä nujuaminen ja homma rauhoittuu siihen.
- Anonyymi
Hyvähän se joku voimankäyttökoulutus on olla taustalla, oli muori tai nuori. Se miten usein tilanteeseen joutuu riippuu paljolti myös kohteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269