Tutkija väittää että Kuu on plasmaa!

Minä naperona Kuuta tiirailin. Olin ostanut mustalaisilta hienon kiikarin halvalla.
Tuumailin jo silloin että Kuu olisi joskus kuplinut ja siten törmäyskraaterit olivat paskapuhetta.
Arvelut juustosta ovat sinänsä oikeaan osuvia koska emmental- juustoissa "käymisen" aiheuttamat kuplat ovat hieman samanlaisia.

Mutta tässä prof. Fosterin haastattelu vuodelta 1965:
https://www.youtube.com/watch?v=XhIwZuPGfss

4

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahaa, eli kuu olisikin pieni, mutta hyvin kuuma tähti?

• Anonyymi

Tästähän tuli väittely lättäreidenkin kesken kun yritettiin keskustella että millä etäisyydellä kuu liikkuu maailmamme yläpuolella niin osa flättäreistä ei usko edes kuun olemassaoloon, jotkut uskoo että se on projektorilla taivaankanteen heijastettu kuvio, jotkut uskoo hologrammi kuuhun, jotkut pallomaiseen kuuhun ja jotkut litteäänkuuhun.
      Eli pitäisi nyt ensialkuun päästä edes suomalaisten lättäpäiden yhteisymmärrykseen että mistä kuu koostuu jne, jotta voitaisiin edes vakavasti keskustella että kuinka kaukana se kuu on maasta.

• Minä väitän, että tuo tutkija on plasmaa.

Videon esittelyssä:
      "The ABC has been unable to confirm Mr Foster’s identity beyond the entry in the production notebook from 1965: “People – Int Tasmanian Professor (FOSTER)”.

We have also been unable to find any documentation of his work."

Elikkä tuosta "tutkijasta" ei ole sen koommin kuulunut mitään, ei ole julkaissut mitään eikä edes hänen henkilöllisyyttään tunneta.

Mutta tämä herra Foster väitti, että kun hänen "perusteelliset ja päättäväiset" tutkimuksensa on todistettu, luonnonlakien täydellinen uudelleentutkimus olisi tarpeen.

Kuullostaa tutulta. Tyyli on Trumpin, mutta väitteen sisältö muistuttaa enemmän littareiden tieteenharjoittamista. Ainakaan minä en ole kuullut, että jonkun hra Fosterin tutkimukset olisivat mullistaneet luonnontieteitä millään tavalla.

Veli nazi olisi hyvin voinut jättää otsikosta huutomerkin pois.

Olihan haastattelu jo reippaat 55 vuotta vanha, joten hra Fosterilla on ollut hyvää aikaa todistaa väitteensä, mutta ei ole käyttänyt tilaisuutta.

• Kiitos veli Far_Earthille kommentista.

Mr. Trumpin mainitsit mutta unohdit kuinka venäläiset ovat asiaan vaikuttaneet.

Haastattelun jälkeen tosin kuu- ukkelit todistivat plasma- teorian vääräksi. Jotkut ilkeäkieliset tosin ovat väittäneet ettei Kuussa olisi käyty.

Aloitan viikon sovinnollisella ja hymyä nostattavalla videolla. Eläinten kieli on suomennettu onnistuneesti:
        https://www.youtube.com/watch?v=ZSJrizKUv5Q

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1607
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1501
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      120
      1333
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      71
      1281
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1027
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe