Type onf NegatiVe on paska pändi on minun mielipiteeni, ja se janne aivan akka.
Type onf NegatiVe
6
732
Vastaukset
- MIE VAAN
Niin se on jonne eikä mikään janne. tai mitäs väliä sillä on paska laulaja joka tapauksessa.
ja joka toista väittää niin se joutuu mustalaisen räkälaukkuun...- ....
......yksinkertainen jäbä tuntuu olevan.......
- ¨ Frozen ¨
.... kirjoitti:
......yksinkertainen jäbä tuntuu olevan.......
miksi te täällä sitä haukutte? mulle on ihan samaa mitä te siitä välitätte, voisittekos olla haukkumatta
- miä
Siis oletko oikeasti noin hölmö?! Type O Negative on hyvä bändi, ja täysin eri bändi kuin tämä Negative, mikä taas toisaalta on harvinaisen hanurista.
- Iitun tilttu
Öh tuota? Negative on eri asia, kuin Type of Negative..?
- TON
Mitäs helvettiä? Täällähän on nyt menny artistit ihan sekasin! Peter Steelen luotsaamalla, jopa jonkinlaiseen kulttimaineeseen nousseella Type O Negativella ei tosiaankaan ole mitään tekemistä tämän teiniorkesteri Negativen kanssa. Ainoa yhdistävä tekijä on nimen loppuosa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309