Onko kellään kokemuksia sähköpannasta? Ja millaiselta tuntuu saada sähköä? Millainen sähköpanta olisi hyvä? Olen ajatellut hankkia sellaisen orjalleni jolla voisin käskyttää ilman suullista käskyttämistä. Hän tekee vähän huonosti annetut käskyt. Niin sähköllä voisi antaa vähän potkua tottelevaisuuteen.
Sähköpanta?
7
845
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin koirilla sähköpannan käyttö on kielletty Suomessa
- Anonyymi
tuo on hyvä pointti. Hyvä domina kokeilee sitä itseensä ennen kuin laittaa orjalle. Olen kokeillu kaikkia mitä teen orjalle. Varmasti tiedän mitä teen. Olen ollut viitisen vuotta sub-girl niin tiedän mitä teen. Ei tarvi tulla kommentoimaan tyhmiä. Vaan asiallisia vastauksia!!!!!!
Just noin se pitää mennä. Omakohtaisen kokemisen kautta. Oman pään ajattelu on melkoisen kehnoa. Kokemusta pitää olla.
- Anonyymi
Noin oikea domina toimii. Mutta ei ole kukaan vissiin kokeilu sähköpantaa?
- Anonyymi
Valtiattareni panee minut pitämään koiran kaulapantaa, mutta sähköpannasta ei ole kokemusta. Lisäksi Valtiatar on pannut pippelini siveysvyöhön.
Tiedän kokemuksesta, että tottelen käskyjä paremmin kun orjan pippelini on siveysvyössä.
Valtiatar piiskaa minua jatkuvasti, niin tottelevaisuuteni orjana pysyy. Joskus taannoin kun niitä sai vielä koirilla köyttä, tuli kokeiltua. Matalalla teholla hyvinkin epämieluisa, mutta siedettävä. Kovemmilla tehoilla alkoi jo tuntua kädessäkin pitäessä muuallakin kuin vaan antureiden kohdalla. Eli jos jostain sellasta saa vielä tilattua, ehdottomasti säädettävä voimakkuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210