Rahasta riitelevä EU

Anonyymi

https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000006411648.html

"Pääkirjoitus: Rahasta riitelevä EU tienhaarassa – todella tärkeä päätös tulee iskemään meidän kaikkien kukkaroon"

Onkohan EU:lta tullut ikinä yhtään mitään päätöstä, mikä ei koskettaisi veronmaksajien kukkaroa?
No ei ole.

Kyllä natisee pahasti jo liitoksistaan tämä EU.
Ensimmäinen osa jo irtosi, hiukan lisää kun järisyttää, niin jo irtoaa loputkin osat.

10

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä maksuosuuksissa on myös sellainen asia, että jos sinne maksetaan
      enemmän rahaa, niin myös muiden maiden maksuosuudet nousee.

Mutta se tarkoittaa myös käytännössä sitä, että sillä hoidetaan suurempia
      projekteja. Se vaikuttaa myös siihen suhteessa, että esim. Suomesta, voi
      tulla nettosaaja, koska suuremmat rikkaat maat maksaa siihen suhteessa
      eniten esim Saksa, Ranska, Hollanti ym ym. Tätä ei ehkä persu ja
      yksinkertainen tyhmä tajua. Se ei välttämättä tarkoita, että suomen netto
      maksuosuus kasvaisi.

Toki suuremmat projektit luovat talouskasuva koko unioin alueelle.
      Nettomaksu osuuksilla ei ole todellista merkitystä sille, että yritysten
      ja liiketoimien kautta tulee se suurin hyöty varsinkin suomen teollisuudelle.
      Suomessa on monia suuria teollisuuden aloja, jotaka ovat merkittävässä
      asemassa euroopassa.. Juuri oli hissikaupat julkisuudessa esim.

Älkööt edes toimittajat puhuko sellaista asiaa, että nettomaksulla olisi
      merkitystä EU jäsenyyden kanssa. Kyllä se on satakertainen se tulo mikä
      tulee liiketoimien kautta ja metsäteollisuus varsinkin. Ei sillä ole merkitystä
      jos suomalainen maksaa 105 euroa EU:lle, sillä sen palkan maksaa esim.
      Teollisuus, jossa palkat on yli 200 euroa päivässä esim.... Pitää kait tämän
      toimittajien tietää. Jokainen suomalainen lauta ja paperi on etuoikeutettu
      euroopan unionin jälleenmyyjille.

Nettomaksuilla ei ole oikeastaan mitään tekemistä suomen kaltaisen
      teollisuusrakenteen/elinkeinorakenteen kanssa. Jotta se ääliön pää
      tajuaa tämän asian ja eikä puhise miksi. Minulle nämä asiat on selkeitä,
      koska olen kaupallisen alan ihminen. Ymmärrän, että maalais-juntti ei
      tätä tajua ja monet on oikeasti hyvin jälkeenjääneitä.

Toimittajille myös tietoa asiasta jos vielä ihmetyttää??
      Psykologisessa mielessä: Kyllä Te voitte olla mielessänne vaikka lehmiä
      tai suomalaisia, aivan sama. Markka tarkoittaa devalvointi eli ostovoiman
      pienentämistä jos sekin on vielä jollakin epäselvää. Jos jollakin se on sen
      arvoista, niin jokainen voi lahjoittaa vaikka puolet pois tuloistaan ja
      sanoa sen jälkeen, että se on sen arvoista... Minulle se ei ole sen arvoista.

• Anonyymi

Kuvittelet suuria itsestäs. Yrität päteä kopioimalla muiden kommentteja ja poimit mediasta omaan ahtaaseen maailmankuvaasi sopivia pätkiä, ja irroittelet niitä jopa kontekstista ja sitten koostat "itsensätodistavaa" paskapuhetta jumaloimastasi riistojärjestelmästä, jonka "hyvänteko" on suurelta osin ongelmien aikaansaamista. Kun suhteutetaan hyvät asiat aiheutettuihin ongelmiin, niin eu:ssa ei juurikaan ole mitään kehuttavaa. Turha rasite eurooppalaisille.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuvittelet suuria itsestäs. Yrität päteä kopioimalla muiden kommentteja ja poimit mediasta omaan ahtaaseen maailmankuvaasi sopivia pätkiä, ja irroittelet niitä jopa kontekstista ja sitten koostat "itsensätodistavaa" paskapuhetta jumaloimastasi riistojärjestelmästä, jonka "hyvänteko" on suurelta osin ongelmien aikaansaamista. Kun suhteutetaan hyvät asiat aiheutettuihin ongelmiin, niin eu:ssa ei juurikaan ole mitään kehuttavaa. Turha rasite eurooppalaisille.

Minun ei tarvitse kopioida kenenkään tekstejä... Minun ei tarvitse luulla ja
        kuvitella. Minulle nämä Talousasiat on päivänselviä asioita. Sen vuoksi Persu
        ei voi koskaan voittaa minua siinä....

• Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

Minun ei tarvitse kopioida kenenkään tekstejä... Minun ei tarvitse luulla ja
        kuvitella. Minulle nämä Talousasiat on päivänselviä asioita. Sen vuoksi Persu
        ei voi koskaan voittaa minua siinä....

Mitä asiantuntemuksesi taloudesta sanoo siihen, että Suomi kuulemma hyötyy EU:sta ja on varakas, kun velkaa tarvitsee ottaa jatkuvasti ja sitä on enemmän kuin koskaan ennen.
        Persu sanoo, että jos elää velaksi, niin silloin ei ole varaa tai elää yli varojen eikä talous ole kunnossa.
        Mitä sanoo Eurofaitteri?

• Anonyymi

EU:n peruskirjassa määritetyt vapaudet ja perusarvot lihottavat joka hetki veronmaksajien kukkaroa.

On selvää, että yhteiset menot on yhdessä rahoitettava ja varakkaat maksavat enemmän kuin köyhät.

• Anonyymi

Näillä vapauksilla ja perusarvoilla ei ole mitään tekemistä veronmaksajien kukkaroiden kanssa. Ne on vain sokerikuorrute ja nonparellit paskatortun päällä. Kukkarot kevenee ihan jo jäsenyyden vuoksi. Ainoa tapa lihottaa kukkaroa on ottaa lainaa, ja sitähän otetaan jatkuvasti, kun omat rahat on loppu. Velkaa maksetaan takaisin uudella velalla, eikä velkataakka lyhene muuten kuin myymällä omaisuutta, joka sekin on vain väliaikainen kevennys, sillä menee vain hetki, kun velka on taas kirinyt kevennyksen ohi. Menot on suuremmat kuin tulot, jonka näkee valtion tilastoista. Yhteiset menot maksetaan niillä keinoilla, mitkä on mahdollisia. Meillä ei ole muuta mahdollisuutta, kuin ottaa velkaa ja tehdä leikkauksia ja säästöjä. Mutta velanottopakko pysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä vapauksilla ja perusarvoilla ei ole mitään tekemistä veronmaksajien kukkaroiden kanssa. Ne on vain sokerikuorrute ja nonparellit paskatortun päällä. Kukkarot kevenee ihan jo jäsenyyden vuoksi. Ainoa tapa lihottaa kukkaroa on ottaa lainaa, ja sitähän otetaan jatkuvasti, kun omat rahat on loppu. Velkaa maksetaan takaisin uudella velalla, eikä velkataakka lyhene muuten kuin myymällä omaisuutta, joka sekin on vain väliaikainen kevennys, sillä menee vain hetki, kun velka on taas kirinyt kevennyksen ohi. Menot on suuremmat kuin tulot, jonka näkee valtion tilastoista. Yhteiset menot maksetaan niillä keinoilla, mitkä on mahdollisia. Meillä ei ole muuta mahdollisuutta, kuin ottaa velkaa ja tehdä leikkauksia ja säästöjä. Mutta velanottopakko pysyy.

EU-jäsenyys on selvästi hyödyntänyt sekä kansalaisia että valtiota.

Se panee EU-vihaajat kirkumaan avuttomoia v aleitaan,jotka vain todistavat uusnatsien tyhmyyden.

• Siinä maksuosuuksissa on myös sellainen asia, että jos sinne maksetaan
      enemmän rahaa, niin myös muiden maiden maksuosuudet nousee.

Mutta se tarkoittaa myös käytännössä sitä, että sillä hoidetaan suurempia
      projekteja. Se vaikuttaa myös siihen suhteessa, että esim. Suomesta, voi
      tulla nettosaaja, koska suuremmat rikkaat maat maksaa siihen suhteessa
      eniten esim Saksa, Ranska, Hollanti ym ym. Tätä ei ehkä persu ja
      yksinkertainen tyhmä tajua. Se ei välttämättä tarkoita, että suomen netto
      maksuosuus kasvaisi.

Toki suuremmat projektit luovat talouskasuva koko unioin alueelle.
      Nettomaksu osuuksilla ei ole todellista merkitystä sille, että yritysten
      ja liiketoimien kautta tulee se suurin hyöty varsinkin suomen teollisuudelle.
      Suomessa on monia suuria teollisuuden aloja, jotaka ovat merkittävässä
      asemassa euroopassa.. Juuri oli hissikaupat julkisuudessa esim.

Älkööt edes toimittajat puhuko sellaista asiaa, että nettomaksulla olisi
      merkitystä EU jäsenyyden kanssa. Kyllä se on satakertainen se tulo mikä
      tulee liiketoimien kautta ja metsäteollisuus varsinkin. Ei sillä ole merkitystä
      jos suomalainen maksaa 105 euroa EU:lle, sillä sen palkan maksaa esim.
      Teollisuus, jossa palkat on yli 200 euroa päivässä esim.... Pitää kait tämän
      toimittajien tietää. Jokainen suomalainen lauta ja paperi on etuoikeutettu
      euroopan unionin jälleenmyyjille.

Nettomaksuilla ei ole oikeastaan mitään tekemistä suomen kaltaisen
      teollisuusrakenteen/elinkeinorakenteen kanssa. Jotta se ääliön pää
      tajuaa tämän asian ja eikä puhise miksi. Minulle nämä asiat on selkeitä,
      koska olen kaupallisen alan ihminen. Ymmärrän, että maalais-juntti ei
      tätä tajua ja monet on oikeasti hyvin jälkeenjääneitä.

Toimittajille myös tietoa asiasta jos vielä ihmetyttää??
      Psykologisessa mielessä: Kyllä Te voitte olla mielessänne vaikka lehmiä
      tai suomalaisia, aivan sama. Markka tarkoittaa devalvointi eli ostovoiman
      pienentämistä jos sekin on vielä jollakin epäselvää. Jos jollakin se on sen
      arvoista, niin jokainen voi lahjoittaa vaikka puolet pois tuloistaan ja
      sanoa sen jälkeen, että se on sen arvoista... Minulle se ei ole sen arvoista.

Pistetää se tuohon vielä, että tiedote on kaikkien luettavissa.

• Anonyymi

eu on valtava valtakoneisto, jonka rakentaminen, ylläpitäminen ja kehittäminen on käsittämättömän kallista. eu-eliitillä on suuri haaste muotoilla rahavirtoja, jotta jäsenmaille loisimisen aiheuttamat ongelmat saadaan näyttämään hyväksytyiltä. Koska tällainen globalistinen valtapeli on kallista, on ihan loogista, että se on aiheuttanut jäsenmailleen eurokriisiä ja velkakriisiä, jossa eu maksattaa jäsenmaille itsensä aiheuttamia tappioita jakamalla jäsenmaiden rahoja toisilleen. Ja mistä iso osa näistä rahoista tulee? Velkana eu-pankista. Tällä eu sitoo jäsenet itseensä. Esimerkiksi Suomi ei pysty eroamaan eu:sta, koska eu on vienyt meiltä taloudelliset mahdollisuudet.

• Minä Tiedän, että maalaisjuntista asiat ja kaupungit joskus tuntuu isolta ja
        moni eksyy jopa pienemmissä kaupungeissa, kuin helsinki.

Toki toki EU on suuri ja siksi siinä mukana ollaankin, että on rahalla arvo ja
        yrityjsille riittää asiakkaita ja se takaa suuren suuren voiman... EU:ssa on
        ihmisiä liki 600 miljoonaa eli satakertaa vähän yli koko suomen väkiluvun.
        Monessako juntti-kaupungissa on edes 20 000 ihmistä, voi voi sitä sitten
        ihmetellä... Aika korkeita talojakin ovat rakentaneet.

EU ei ole vienyt keneltäkään taloudellisesti rahaa, vaan se on tuonut rahaa
        ja vapautta ihan runsaasti. Sanoohan se järkikin, että palkan maksaa yritykset
        ja palkasta maksetaan vero valtiolle ja siitä sinä saat sosiaalituen ja kelatuen.
        Mistä sinä sen muuten saisit? Voin kertoa enemmän talousaisoista jos mietityttää.

Minä olen kertonut matkustelupalstoilla monelle ihmiselle, että älä puhu
        semmoisista asioista, mistä sinä et tiedä mitään... Sillä et sinä voi verrata lukuja
        suoraan esim. Pariisin tai Berliinin tai Bangkokin tai Hongkongin kanssa, koska
        ne on aivan erissä mittakaavassa ja jopa Pattaya on pari/kolme kertaa isompi, kuin
        Helsinki ja monet monet lomakohteet myös. Tiesitkö, että Berliinin kehätie on
        liki 200 kilometriä pitkä tai yli muistaaksseni. Vaikka luku sanoo, että siellä asuu
        2 miljoonaa ihmistä, mutta minä sanon, että siinä kaupungissa on 2 miljoonaa
        koiraa jo siinä kaupungissa. Tajuatko, että Kiinassa on 1,5 miljardia ihmistä ?
        Venäjällä on vain oliko 130 miljoonaa ihmisitä. Cambodian Sihanoukville
        rakennetaan uudestaan se kaupunki on vastaava, kuin Helsinki, vantaa ja Espoo
        yhteensä... Ne rakentaa sellaista kaupunkia kokonaan uudestaan noin 5 - 10
        vuodessa. Tajuatko tajuatko ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      424
      16487
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      140
      2630
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1966
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      86
      1839
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      47
      1403
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      98
      1295
    7. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      34
      1230
    8. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      290
      1224
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1189
    10. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1153
    Aihe