Tällä palstalla on aivan liikaa turinoitu!
Aivan liikaa ja mun mitta on pari desilitraa vaille täysi!
Tämä siis saa nyt luvan loppua, tai mieli heilahtaa tärähdystäkin pidemmälle!
JOTEN kehoitan teitä: Älkää turinoiko täällä joutavia. Menee hyvät asiat ihan hukkaan ja pilalle. Minun mieleni jo heiluu siinä mitassa, että minun täytyy siirtyä nyt takavasemmalle.
Ja tiedoksi. En ole Marco de Wit jos niin luulette.
En jaksa vain tätä älytöntä turinaa tällä palstalla, joten menen lepäämään. Olen hermoloman ansainnut!
Lopettakaa turinointi tähän pisteeseen!
7
213
Vastaukset
- Anonyymi
"En ole Marco de Wit jos niin luulette."
Emme luule, tiedämme.- Anonyymi
Sinä et tiedä edes Ero Tietänämyksen oikeaa kättä, taikka siinä olevaa orastavaa känsää. Et tiedä mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä edes Ero Tietänämyksen oikeaa kättä, taikka siinä olevaa orastavaa känsää. Et tiedä mitään!
"En jaksa vain tätä älytöntä turinaa tällä palstalla, joten menen lepäämään. Olen hermoloman ansainnut!"
Kaksi tuntia kirjoituksen hänen ja Mano alkoi manottaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En jaksa vain tätä älytöntä turinaa tällä palstalla, joten menen lepäämään. Olen hermoloman ansainnut!"
Kaksi tuntia kirjoituksen hänen ja Mano alkoi manottaan...Orientoi ajatuksesi välillä muuhun.
- Anonyymi
Jos Mano poistuu palstalta, se olisi suuri voitto Ske puolueelle ja kansallimielisille. Ja puolue voisi keskittyä vaaleihin, eikä Manon sabotointiin, kanteisiin. Ikävä kyllä, todella harvoin Mano on pitänyt lupauksensa ja tuskin nytkään.
Mano lupasi tuhota Ske puolueen hävittyään puheenjohtaja vaalit, sen lupauksen Mano on ainakin yrittänyt pitää.- Anonyymi
Nopea kausaalikatsaus osoittaa, että tämä ei ole järkevä vaihtoehto. Kaikki lähtee yhteishengestä ja siihen Marco de Witkin tähtää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopea kausaalikatsaus osoittaa, että tämä ei ole järkevä vaihtoehto. Kaikki lähtee yhteishengestä ja siihen Marco de Witkin tähtää!
Manon yhteishenki? Tappelee kaikkien kanssa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873