Tämä on poliisiasia
Mulla on äitin ja isän puolelta poliisit
Israelilaiset sukutietokanavat
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Huumepoliisit?
- Anonyymi
Nyt alkoi pelottaa! Sukujuuria riittää jokaisella vähän joka lähtöön, sillä sotia on käyty ja geenejä on kylvetty siinä sivussa eri tahoille niin sodan kuin rauhan aikana. Omien DNA testien tulosten mukaan kaukaisia sukujuuriani on Venäjän, Ukrainan ja Romanian suunnalla. Pieni linkki on juutalaisiin sukuihinkin tuhansien vuosien takaa, mutta niin vähäisellä näytöllä minua tuskin juutalaiseksi hyväksytään;)
Minua ei näiden ikivanhojen juurieni kaivelu kiinnosta, sillä viimeisten 300-400 vuoden ajallakin riittää ihmettelemistä. Nälkävuosia, kulkutauteja ja sotia on tällekin ajalle mahtunut ihan tarpeeksi väkilukua karsimaan. Kunnia esi-isieni tekemälle työlle, että olen edes olemassa ja sukujuuriani penkomassa. - Anonyymi
Hienoa, että israelilaiset sukututkijat saivat selville, että sinulla on poliiseja suvusssi. Minulla on vain torppareita ja viinankeittäjiä.
- Anonyymi
Luulen että asia ei kuulu poliisille. Kehottaisin kääntymään mielenterveyden ammattilaisten puoleen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106