Oireina painon nousu, turvotukset, paleleminen, lihassäryt, nämä oireet tulleet joulun jälkeen. T4V on alarajalla ja mielestäni tuo TSH on myös lähempänä ylärajaa kuin alarajaa. En tiedä, mitä tekisin ja mitä lääkäri tuohon sanoisi. Minulla on ollut yksi Thyroxin-kokeilu vuosia sitten, jolloin olo parani kun T4V nousi tuonne 16-17 arvoon. Kuitenkin lääkitys lopetettiin kun verenpaine nousi.
Kokemuksia teiltä ja hyviä neuvoja, kiitos!
TSH 3,1 ja T4V 12,4
Anonyymi
3
100
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka korkeelle verenpaine nousi?
- Anonyymi
Eiköhän sinun ole syytä mennä lääkärin ja kysyä, mitä lääkäri tuumii.
- Anonyymi
Mielestäni vähän kummaa touhua lääkäriltä. Verenpaine voi muuttua vaikka mistä syystä ja hyvin herkästi. Mittasitko itse kotona aamulla ja monena päivänä vai kerranko lääkäri vain mittasi ja mitä paineet oli? Tyroksiini sitä tuskin edes aiheuttaa paitsi jos liian suuri annos aiheuttaa liikatoimintaa.
Hashimoto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471