ja samalla ylläpitää lihaskuntoa. Oppiiko kroppa käyttämään rasvaa polttoaineena jos kokeilee vähentää hiilihydraatit sokerit minimiin VAI teenkö tässä kaikki aloittelijan amatöörimokat?
Tarkoitus olisi pudottaa painoa
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
En ajatellut syvällisen tavoitehakuisesti kun aloitin salitreenit varovaisesti. Viisi treenikertaa viikossa. Noin 1,5 tuntia / kerta.
Olin syönyt ravallista kotona valmistettua kotiruokaa enkä muuttanut syömisessäni mitään.
Treenien aikana pidin sykkeen koko ajan 110:n yläpuolella. Maksimi oli lähes 200.
Lihaskunto, minun tapauksessani voimataso maksimilla mitattuna, kohosi hiljalleen ja vuosittain tarkistettu rasva sekä %, että vatsaontelon viskeraali laskivat. Se ei oikeastaan ollut tavoitteena mutta hyvä bonus kuitenkin.
Tämä on oma kokemukseni mutta en väitä menettelyäni yleispäteväksi.
Hamassa muinaisuudessa pudotin painoa täysin hiilarivapaalla dieetillä enkä silloin olisi jaksanut tehdä mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239