moikka! oon 26v. ja tykkään ihan kauheesti Jonne Aaronista. kertakaikkiaan ihana ilmestys! onko muita yli 25 vuotiaita naisia, jotka tykkää?
kohtalotovereita?
5
632
Vastaukset
- OLET ÄÄLIÖ
Tuskin löytyy, eikö se ole joku pentujen yhtye?
ellei sitten ole jotain todella yksinkertaisia porukkaa liikkeellä.- Ukkeli 32v
Yksi parhaista suomibändeistä tällä hetkellä. Ei tosin mikään uusi Hanoi Rocks, mutta tyyli ja asenne on Negativen pojilla ihan kohdallaan.
Onneksi kaikki nykybändit ei harrasta suomijuntti tyyliä. - ¨ Frozen ¨
"olet ääliö": voisit miettiä sanojasi! miks v***ssa sun pitää mennä tänne haukkumaan! sinä voit kuule ihan itse miettiä sanojasi, ja voisit mennä muualle kasvamaan , V***n kakara! ei oikein jaksa innostaa miksi sitten täällä liikut jos se on noin kamala asia? musta jonne ainakin on söpö xD
- ¨ Frozen ¨
Ukkeli 32v kirjoitti:
Yksi parhaista suomibändeistä tällä hetkellä. Ei tosin mikään uusi Hanoi Rocks, mutta tyyli ja asenne on Negativen pojilla ihan kohdallaan.
Onneksi kaikki nykybändit ei harrasta suomijuntti tyyliä.ukkeli32 v, olen kanssasi samaa mieltä. minusta monet suomalais bändit harrastavat juuri rtuollaista ns. juntti-tyyliä! oltiin muuten turussa keikalla, ja jonne otti yleisön hyvin mukaan.
- Ei ihan 30
Ihana se on. Tosin jonkinlaisesta hoivavietistä tässä lähinnä taitaa olla kysymys.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319