Mittee työ touhuutta näen kevättalavella? Oottako jo laettanna kuivalihhoo vae onko naapurj tahi muut ryökälleet syöneet ne? Mitenkä on tuon romanssin laeta, joko käötiin karkaospäevänä kihlat hakemassa vai pitikö tyytyö kankaaseen? Oottako työ muonijolaeset onnellista väkkee, jotta tullooko hetj suru puseroon elj paskoo housuun? Entäpä poroisännät, ovatko hyö köyhempi vae rikkaampie, mitä väettävät? Pyssyyhän leuku tupessa?
Päevää että pätkähti muonijolaiset
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä pohditaan viruksen leviämistä. Ruoka komeroita täytetty.
- Anonyymi
Unohdit tahallaan vessapaperiostoksista mainitsemisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit tahallaan vessapaperiostoksista mainitsemisen?
Minä olen ne emborullat voidellut tentulla. Sanovat hyvin ehkäsevän pakteeria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ne emborullat voidellut tentulla. Sanovat hyvin ehkäsevän pakteeria.
En ole huomannut ylimääräisiä kirvelyä toimituksen lopussa. Taisit narrata.
- Anonyymi
Joo, muonijossa naarraavat sen kun porojen laskennalta kerkeävät, näemmä. Miten niin. No varmaan torniojoen ja lapin purojen lohet, nieriät, raudut, harrit, tammukat, siiat ja mateet, hauista puhumattakaan vaativat narrausta tavalla tai toisella. Puhtaiden vesien kalat voivat säteillä tai sisältää raskametalleja, jotka ovat kotoisin kuolen niemimaalta. 1961 Tsar bombin ja Tsernobilin laskeutumisten jäljiltä suattap olla jokunen bekkerelli mausteena, mutta hyvää on pohjoisen kala, vaikka joskus kaskuun pääsisikin paltoksi syötetty jos on. Yritin päästä hhintämään kevähangille, mutta tänä vuonna se ei onnistumut. Täytyy tyytyä ostokalaan. Eihän kuhakaan pahaa ole.
- Anonyymi
Jaa, hihtohmaan... No ei tänä vuonna Jerisjärvelle. Kassalla voit suorittaa ostoksesi osoitteen kera ja mainoslahjat ovat olleet mukana kun xxxxxxxxxxsimmarisammarit uivat lompakkoon... Hulmahteleeko? Tulot puuttuu...
- Anonyymi
Joo, muonijossa naarraavat sen kun porojen laskennalta kerkeävät, näemmä. Miten niin?
No varmaan Torniojoen ja Lapin purojen lohet, nieriät, raudut, harrit, tammukat, siiat ja mateet, hauista puhumattakaan vaativat narrausta tavalla tai toisella. Puhtaiden vesien kalat voivat säteillä tai sisältää raskametalleja, jotka ovat kotoisin kuolan niemimaalta. 1961 Tsar bombin ja Tsernobilin laskeutumisten jäljiltä suattaap olla jokunen bekkerelli mausteena, mutta hyvää on pohjoisen kala, vaikka joskus karkuun pääsisikin paltoksi syötetty jos on. Yritin päästä hiihtämään kevähangille, mutta tänä vuonna se ei onnistunut. Täytyy tyytyä ostokalaan. Eihän kuhakaan pahaa ole ja ahvenkin on lahnaa parempi. Jotkut makaavat laiskoina kuin laskulohet ja ovat sängynpohjilla kuin kesäiset lahnat. Koronavirustako?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707