Minulle on tullut punaisia (verenpurkaumien??)
näköisiä pisteitä silmien ympärille.
Ne eivät ole lähteneet ajan myötä
enkä tiedä mitä pitäisi tehdä..
Toivun parhaillaan bulimiasta ja oksentamisen jälkeen niitä ilmestyi aina lisää.
apua!
punaisia pisteitä silmien ympärillä
2
10660
Vastaukset
- kyyllä
Vanha toi sun viestis...mut kuitenki. Mulle tuli samanlaisia aina joskus rankkojen baari-iltojen jälkeen tai niiden aikana...aamulla ne pisteet kasvoilla huomasin. Epäilin aluks jotain allergista reaktiota, ajattelin jo että oon tullu oluelle, siis jollekin viljalle allergiseksi. Heh, kun on kaikkee muutakin heinänuhaa. Yks aamu olin vanhan ajan mahataudis ja kävin juttelemas vc-pöntölle. Ja taas ilmaantu punasia pisteitä. Siinä syy. Liian voimakas oksentaminen. Vaikea sitä on selittää...samanlainen olo kuin yrittäis kaikin voimin puhaltaa ilmaa suusta ulos mut pitääki huulet kiinni. Tuntee kun tulee sellanen paine päähän ja kasvot tulee luonnollisesti punaseks. Silmätkin kostuu. Mulla noi pisteet kyl laski muutamas päiväs, mut tosiaan pienten pintaverisuonien purkaumiahan ne oli...hyvä ettei päästä mistään syvemmältä katkennu suonta=)
- Dkfkfkfn
Varmaa syöpää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337