Iltalehdessä oli kirjoitus Kyberturvallisuudesta ja Venäjän osuudesta.
Hän kertoi, että Venäjä on myöntänyt myös tämän useaan kertaan.
Mainitsi Unkarin ja Puolan vielä erikseen. No, Hakihan Le Penni rahaa myös
Putinilta EU vastaiseen työhön. Bannon on avoimesti luvannut tukea
EU-vastaiseen työhön eli avustamaan rahallisesti ja toimimaan informaatio
sodassa..
Persuilussa ei ole mitään järkeä ja se on suunnattu juuri yksinkertaisille ja
tyhmille ihmisille, jotka ei edes tajua omaa asemaansa ja etuaan koko asiassa.
Persuilussa ei koskaan ei koskaan oteta kantaa yksityiskohtaisesti ja sen
pitää silloin avata silmät monelta. Kysyttäessä kuka, missä ja miten ja milloin.
Mitä persuilu on muuta, kuin maahanmuutto ja EU:n jäsenmaksu ? Sitten
tulee kulttuuri ja olemalla olemista Tarzaneita, Lehmiä, suomalaisia,
punamustia ja astronautteja ... Mitä muuta te olette lukeneet ? Sekö
olisi perusta erota EU:sta ? Eikö raha, tasa-arvo ja oikeudet ja ihmisten
mahdollisuudet ja yritysten etuoikeutettu ympäristö ole mitään ?
Massatyöttömyys on muka EU:n syy ? Pitääkö meidän perustaa vankileirit
ja laittaa massatyöttömät tekemään pakkotyötä ? Jos EU ei ole markkina,
niin mitä ne massatyöttömät sitten tekee ? Jos tajuatte, että jos tällainen
paska uppoaa siihen porukkaan, niin tiedätte ainakin millä tasolla ne on.
Jos ette tajunneet, niin pitää kertoa mistä työstä ne on pois ne massatyötön!
Devalvaatio tarkoittaa rahan arvon alentamista eli saisitte vähemmän palkkaa.
Jos tällaista kannatetaan, niin se on jostakin muualta johdettua.
Persuilu on johdettu Venäjältä .... Kertoo Proffa !
17
74
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ole. Minä en tiedä mistä minä kansallismieliset ajatukseni olen saanut, muttei ainakaan Venäjältä. Haluan vain että Suomi säilyy olemassa sekä saa itsenäisyyden takaisin
- Anonyymi
Haluan että Suomi on lintukoto ja impivaara. Se ei ole keneltäkään pois. Teidän suvakkien politiikalla tämä hyvä maa tuhotaan, kun ette varmastikaan estä edes seuraavaa ukkovyöryä taakanjakoon vedoten. Onko taakanjako tärkeämpi kuin turvallisuus? Ei minun mielestäni. Onko kansainväliset sopimukset tärkeämpiä kuin lintukoto? Ei minun mielestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan että Suomi on lintukoto ja impivaara. Se ei ole keneltäkään pois. Teidän suvakkien politiikalla tämä hyvä maa tuhotaan, kun ette varmastikaan estä edes seuraavaa ukkovyöryä taakanjakoon vedoten. Onko taakanjako tärkeämpi kuin turvallisuus? Ei minun mielestäni. Onko kansainväliset sopimukset tärkeämpiä kuin lintukoto? Ei minun mielestäni.
Suomen pitäisikin olla impivaara kun tuo ilmasto ei tykkää globalismista. Korona sensijaan tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintujoto on jo tuhottu ja odotan enää kuolemaa EUn takia.Saatte koko EU-faniporukka keksiä itse ratkaisut Suomen asioihin. Apu ei kelvannut joten auttakaa nyt itse itseänne.Ahneus ja huvittelunhalu osoittautui liian suureksi houkutukseksi.
- Anonyymi
Mikähän tuon proffan poliittinen suuntaus on? Se selittääkin sitten kaiken valheen mitä hän puhuu.
- Anonyymi
Kyseessä taisi olla eversti evp ja entinen PE:n apulaistiedustelupäällikkö.
Ammattimies.Poliittisesti tällaiset suuntautuvat yleenä oikealle suunnilleen kokoomuksen oikeaan siipeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä taisi olla eversti evp ja entinen PE:n apulaistiedustelupäällikkö.
Ammattimies.Poliittisesti tällaiset suuntautuvat yleenä oikealle suunnilleen kokoomuksen oikeaan siipeen.Kyberturvallisuutta ja tiedustelua Jyväskylän yliopistossa tutkiva ja opettava filosofian tohtori Martti J. Kari toteaa, että maan vakautta vakavasti horjuttamaan pyrkivät tietoverkkojen kautta tehtävät kyberoperaatiot ovat tulevaisuudessa yhä mahdollisempia. Hän pohjaa näkemyksensä viralliseen kansalliseen riskiarvioon, joiden mukaan kyberhyökkäysten todennäköisyys on kasvussa. Näillä hyökkäyksillä tarkoitetaan myös maan vakautta horjuttavia operaatioita.
- Anonyymi
Helpottiko?
- Anonyymi
LUKEMINEN LOPPUI OTSIKKOON
- Anonyymi
Ja sekin jäi ymmärtämättä.
Ei asiatekstit ole EU-vihaajille tarkoitettuja.
Kenen Etua Persut sitten ajaa on hyvä kysymys?
Ei sillä ole merkitystä, oletko Lehmä tai Suomalainen tai astronautti.
Kristinuskoa ei ajeta puolueella persu poika, vaan saarnaamalla, kuten
Jehovantodistajat eikö niin vai miten sitä meinaat muuten opettaa ?
Minä kyllä kerron sinulle kristinuskosta jos haluat tietää, se on minun
velvollisuus kertoa juttelen mielelläni myös muslimien kanssa.
Mutta osta edes raamattu ensin ... luku raamattu ja lue sitä aina nukkumaan
mennessä ja mieti onko se totta vai ei. Jehovantodistajat tulee luoksesi ja
kertoo myös perusasioita, mutta minä en ihan ole heidän kanssaan samaa
mieltä ja ne ei mielellään siteeraa Johannesta. On hyvä, että joku opettaa
ja tekee kiinnostusta, kuin olla ilman tietoa ja kiinnostusta kristinuskoon.
Talous on varmasti ja satavarmasti Euroopan unionin paras puoli ja voima.
Kukaan täysijärkinen ei halua rajoittaa omia oikeuksiaan ja mahdollisuuksiaan
eihän eihän .... Sinun valtios voi mennä paskalle ja silti me eletään eikö niin ?
Vai kuolenko minä jos sinun valtios menee paskalle ?- Anonyymi
Käsittämätöntä että Suomalaisuuden ja Suomen edun kannattaminen väännetään vihervasemmiston suulla Venäjä myönteisyydeksi. Kertokaa mitä hyvää vihervasemmisto on saanut aikaan..ainoastaan pelkoa,ihmiskaupan määritelmän täyttävät hallitsemattoman maahanmuuton ja sokeuden väestöräjähdyksen ilmastolle aiheuttaman rasitteen.
- Anonyymi
Miksi levität paskapuheita Suomen kansalle? Olet jo näyttänyt korttisi. Suotta enää yrität päteä.
- Anonyymi
Koko trollihysteria on länsimaiden menestyksekkään propagandaoperaation tulos. Syytetään muita siitä, mitä tehdään kaikkein innokkaimmin itse. Yksinkertaisimmat eivät tajua tätä seikkaa.
- Anonyymi
Trollihysteria Venäjän vaikutusvallalla pelotteluineen on läntisen, onnistuneen mieliinvaikuttamisoperaation tulos. Syytetään muita siitä, mitä tehdään kaikkein innokkaimmin itse. Yksinkertaisimmat eivät tätä tajua.
- Anonyymi
Tässä linkki, kun Eurofagot on liian laiska pistämään faktoja ruudulle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8d95f851-42fc-4955-af7b-89fbd631d808
Jatkuvasti puhutaan hybridivaikuttamisesta, kyberturvallisuudesta yms., sekä uhista, riskeistä, epäilyistä, mutta on hankala löytää yhtään konkreettista tapahtumaa, joissa näytetään todisteet Venäjän tehneen jotain.
"Hän pohjaa näkemyksensä viralliseen kansalliseen riskiarvioon, joiden mukaan kyberhyökkäysten todennäköisyys on kasvussa. Näillä hyökkäyksillä tarkoitetaan myös maan vakautta horjuttavia operaatioita."
- Tässäkin puhutaan todennäköisyydestä. Eli onko Venäjä syyllistynyt syytösten mukaisiin tekoihin, vai onko ne vain epäilyjä ja mahdollisia uhkia?
Ja mitä tulee Eurofagotin otsikkoon, se pelkkää rännitentun liikakäytön aiheuttaman psykoosin tuotoksia. - Anonyymi
Europuputtajalla mennyt taas murot ja lääkkeet sekaisin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565550Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212427Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551705- 1141667
- 931507
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231436Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly111247Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3351210Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3291208Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681205