Tässä kun radiosta kuunteli Corona-iltaa, tuli mieleen maanpuolustuksellinen näkökulmaa. Millainen ase tämmöinen virus olisi... Sillä saataisiin kyllä valloitettava maa sekasorron valtaan ennen varsinaista hyökkäystä. Toisaalta korona on aika lievä, mutta hysteriaa sillä kyllä kohteessa pystyttäisiin lietsomaan.
Miten sitten joku muu biologinen ase, joka vie esim taistelukyvyn, tuberkuloosi, tms, johon sairastunut ei olisi enää taistelukykyinen. Toivottavasti, tai uskon että varmasti maan turvallisuudesta vastaavat ovat myös tätä asiaa miettineet. Usein tämmöiseen sotkeutuu toki siviiliväestön turvallisuus, se vie osaltaan toimintakykyä myös armeijalta.
No, todennäköisesti ne jotka jotain tietävät, eivät saa/halua kommentoida, mutta leikitään me maallikot vähän ajatuksella..
Corona vihollisen aseena?
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän itse Herra puuttunut maailman ja Euroopan globalisointiin koronaviruksen
muodossa,kuten aikanaan Baapelin hävitykseen.Jokainen kansa pysyköön
omassa maassaan,omalla alueellaan,älköökö mielikö vallata ja tunkeutua
vieraitten maiden alueille.Kansojen sekoitus on lopetettava.- Anonyymi
Jos et itse harrasta matkailua, niin anna niiden harrastaa, joille se on kirjoitettu "tähtiin". Kaiken maailman rajoittajia on muutenkin maailmassa, ja liikkumis rajoitusten takia porukat sisäsiittoistuu. Puhutaan jopa sallan syndroomasta.
Yhteiskunnan toimivuus perustuu terveisiin geeneihin ymmärtääkseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269