Onko tietoa corolla verson 1.8 uuden korimallin kulutuksista käytännön ajossa esitteiden lukemat ei aina kerro totuutta. ja muuten kokemusta kyseisestä autosta.
corolla verso
5
1224
Vastaukset
- Juhis
Ota koeajoon muutamaksi päiväksi, tankkaa ja mittaa kulutus.
Minulla ei ole käytännön kokemusta tuosta autosta, mutta kannattaa koeajaa kunnolla.
Hyviä autoja, ainakin oma tojo on vastannut odotuksiani.- Verso 1.6 vm2005
7,5 litraa tuntuu talvirenkailla keskimäärin vievän. Maantieajossa voi pihtailemalla päästä vähemmälläkin.
- Naukkis
Moottoritieajossa nastarenkailla kulutus karvan päälle 8 l/100 km. Auto Verso 1,6 2005. Se on vähän enemmän kuin osasin ennakolta odottaa.
- verso
vaihtelee vuodenajan ja poljennan mukaan 7-8.
noi on tommosen max 150 yhtämittaisen matkan lukuja. saas nähä sitten mikä on kesälomamatkan kulutus.Omalla kohdalla on suunnilleen tuota luokkaa ollut kulutuslukemat.Autolla on nyt vasta vajaa 1000 km ajettu,joten osat on vielä hiotumassa ja paljon on työmatkaa(eli kaupungissa ajoa) tullut ajeltua.mahtuu tuohon joku maaseutulenkkikin väliin.
Alla Nokian Rsi (205/55r16) renkaat.En ole erityisen taloudellinen kuski,mut en "lätkä tiskissä"- kiihyytelijä..varsinkaan nyt uudella autolla,heh :)
Muuan asia tuli rengaskoosta mieleen.Autoa kun katsoo sivusta (ja alla on alkup.kokoiset renkaat) niin pyöräholvit näyttää suorastaan kaipaavan suuremmat renkaat.Näyttää jotenkin pienille noi pyörät...Varmasti isoja vanteita halajavat ovat mielissään,kun sopii kiinni ottamatta reilut vanteet ja matalaprofiiliset pyörät pyörimään.Itse oon kaavaillu seuraaviksi renkaiksi 60-sarjalaiset.Täyttävät paremmin pyöräholvin(joka ei nyt kovin tärkeä asia ole...) mut myös antaa todennäköisesti vieläkin hiljaisemman auton.Toki tuolla rengasprofiilin "nostolla" olisi vielä sellainenkin vaikutus,että mittarivirhe kutistuisi lähes olemattomiin...Mut ajellaahan nyt nämä renkaat ekana vaihtokuntoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965