Gran Canarialle menossa ekaa kertaa. Kiinnostaisi jokin kaksipyöräinen vuokrata ja kierrellä lähiseutuja (keräten samalla paremmin rusketusta kuin autolla ja nauttia meri-ilmastosta :D)
Mutta mites säännöt menee? Mulla on M-kortti ja perus B-kortti. Kuinka isoa skootteria/mopedia saa Espanjan maaperällä ajaa tällöin? Epäilyttää vähän 50 cc suuruiset sylinterit, miten jaksaa vetää, jos vähänkään menee sisämaan ylängöille.
Skootterin vuokraus Kanariansaarilla?
2
527
Vastaukset
- Anonyymi
125 kuutioista saa B-kortilla kuljettaa Kanarialla. Itsellä on BECE-kortti eikä ole kyselty mitään kun piikkiskootterin olen vuokrannut. Aja varovasti vuorilla. Paikalliset tulee mutkissa vastaan sairaalla nopeudella. Jos saat valita, ota maxiskootteri kuten Kawasaki J125 tai Suzuki Burgman mieluummin kuin sellainen pienempi. Vuokra on vähän isompi, mutta mukavampi ajella. Kawan j125 kulki minun 95kg ruhon alla 105 motarilla kun tulin Palmasista. Vuokrasin sen Faro II-keskuksesta aikoinaan, mutta sitä vuokraamoa ei enää ole. En siis voi suositella vuokraamoa.
- Anonyymi
Jos kokenut mp. Niin iso mp alle. Vaan. Hyviä pyöriä saa. Kypärä ja mp puku ehdoton.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249