Mulla yksi kaveri kertoi että kannabis on ihan mahtava juttu varsinkin jos soittaa samaan aikaan rumpuja.
Kannattaako kokeilla
8
145
Vastaukset
se on mahtava moneenkin asiaan mutta loppujen lopuksi elämäsi ei siitä parane mihinkään, kokeile ennemmin "Valaistumista". Ehdotan Sri Ramana Maharshi n elämään tutustumista.
- Anonyymi
Mieto kannabispäihtymys vastaa muutamaa viinilasillista. Sen erikoisempaa se ei ole.
- Anonyymi
Ei ole alkoholipäihtymykseen verrattavissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole alkoholipäihtymykseen verrattavissa
Ihan hyvin voi verrata. Mieto kannabispäihtymys ei ole sen kummallisempi kuin parin viinilasillisen tuottama kevyt päihtymys.
- Anonyymi
Totta. Phil Collins on mm. todennut, että tykkää ennen keikkaa polttaa hieman kannabista ja sen jälkeen soittaa rumpuja.
- Anonyymi
Ei kannata kokeilla. Pilaat elämäsi. Ihmiset jotka ovat kokeilleet ovat sanoneet jäävänsä koukkuun.
Parempi pysyä erossa, ihan itsesi vuoksi. Pilaat vaan elämäsi, kun jäät koukkuun aineisiin. Mene mielummin psykologille puhumaan jos vaikeuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata kokeilla. Pilaat elämäsi. Ihmiset jotka ovat kokeilleet ovat sanoneet jäävänsä koukkuun.
Parempi pysyä erossa, ihan itsesi vuoksi. Pilaat vaan elämäsi, kun jäät koukkuun aineisiin. Mene mielummin psykologille puhumaan jos vaikeuksia.Kannabispäihtymys vastaa muutamaa viinilasillista, eikä riippuvuus ole edes kofeiinin aiheuttaman riippuvuuden veroinen. Harva edes tulee riippuvaiseksi. Suurin osa ei edes pidä kannabiksen vaikutuksista.
- Anonyymi
Kannabis on mahtava juttu musiikissa, soitit mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164