Mikä mahtaa olla Sanwind 27 AVS?
Ja kuinka kovaan keliin kyseisellä veneellä voi turvallisesti vielä lähteä.
Voi ehdottaa saman budjetin veneitä,jotka kestävät keliä.
Sunwind 27 AVS
17
82
Vastaukset
- Anonyymi
Sanwind menee hyvin kovassa kelissä. Skuuttia vähän ajelee niin paatti hoitaa loput. Kova peli kovalle kaverille. Respect.
- Anonyymi
Santun AVS on ihan riittävä siihen käyttöön, mihin vene on suunniteltu. Eli saaristo- ja satunnaisessa avomerikäytössä Itämerellä. Tuskin olet sillä lähdössä Antarktista kiertämään.
- Anonyymi
Riittävä !
älä kirist takastaagia keula muuttuu krokodiiliksi
- Anonyymi
Ei kyllä keula aukea on vankkaa tekoa toi Santtu.
- Anonyymi
On rakennettu kuin asuntovaunu ja purjehtiikin yhtä hyvin.
- Anonyymi
Sinulla ei taatusti ole kokemusta asuntovaunulla purjehtimisesta, tuskin santustakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei taatusti ole kokemusta asuntovaunulla purjehtimisesta, tuskin santustakaan.
AVS?? Ei tietoa ,mutta turvallinen ja purjehtii
Ihan kiitettävän hyvin .Pysyy rinnalla 6.5 solmuun saakka minun Mamba 31 kanssa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVS?? Ei tietoa ,mutta turvallinen ja purjehtii
Ihan kiitettävän hyvin .Pysyy rinnalla 6.5 solmuun saakka minun Mamba 31 kanssa .125 on Avs
- Anonyymi
Kasin vastaiseen ja kympin myötäiseen voi hyvin mennä ilman että pelottaa. Sitten kun oppii asiat niin lukemat muuttuvat 10 m/s vastaiseen ja 13 m/s myötäiseen. Osaavalla miesporukalla tuosta voi vielä hiukan nostaa, sanotaan 11 m/s vastaiseen ja 14,5 m/s myötäiseen.
Joku sanoo kohta olleensa 18 m/s tuulessa Harmajalla Sunwind 27:llä. Totuus kuitenkin on tuossa ylhäällä.
Hirveen ruma vene mutta käytännöllinen ja halpa, liekö 5- 7 t.eur jos puhutaan toteutuvasta hinnasta.
Veneellä ei välttämättä pääse kaikkiin seuroihin eikä ehkä MK:hon.- Anonyymi
Eli 18 m/s voi lasketella mutta silloin pelottaa.
- Anonyymi
Mihin seuroihin Sunwindia ei hyväksytä ??
V...mitä puhetta. Laatuvene.
- Anonyymi
AVS ei ole kovin hyvä stabiliteetin mittari. Jos otetaan vaikka 2 m halkaisijalta oleva putki ja liimataan siihen kilon punnus kylkeen, saadaan AVS=180 astetta. Kukaan tuskin silti tällaista alusta pitäisi kovin merikelpoisena.
Kannattaa tutustua STIX-lukuun.- Anonyymi
Kyllä AVS on merkittävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä AVS on merkittävä
Mihin se pitää merkitä ?
- Anonyymi
Subjektiivisesti se tuntuu olevan 27-33 tienoilla.
- Anonyymi
Aikaisemmin vanha 013 sisälsi 45 %, nykyään vähemmän. AVS molemmila suunnilleen sama.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471