Hanna Sirkiä on jo toistuvasti minulle ilmoittanut kantavansa huolta,koska koiramme Cavalier (Mister ShowHau 2014 " Konzu" 9 v, ja. ja kääpiöpinseri Dino 16. v ,eivät saa liikuntaa! Eka kerran hänen ilmaistessaan "huolestumisensa'' varasin kummallekin koiralle eläinlääkäristä ajan,ja pyysin "syynäämään " tarkkaan koirat. Loppulausunto oli:Konzulla oli hiukan hammaskiveä . Tänään Hanna Sirkiä (pankkilakimies) TAAS ilmoitti huolistumisensa koiriemme suhteen ,joten olen taas tilannut eläinlääkäriltä ajan). Samalla hänen ja miehensä koira (Lara) on jo vajaa 3 vuotta AINA kulkenut häntä koipien välissä ja korvat luimussa.Kyllä jämpti on näin.
Naapurikosto eläimiä hyödyntäen
Anonyymi
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
Ota koiriesi terveystodistus kirjallisena ja laita kopio epäilijälle
- Anonyymi
Hauska seurata, kun koiranomistajat tappelevat, rähisevät ja haukkuvat toisiaan...koiran omistamisellahan pitäisi koiranomistajien mukaan olla stressiä ja ärtymystä vähentävä , rentouttava ja kaikella muotoa elämänlaatua parantava vaikutus....
- Anonyymi
Kommentistasi ei voi muuta päätellä,kuin että olet syntyjäsi turkulainen. Otan osaa,vaikka eihän se läheisiäsi/työkavereitasi paljon auta!
- Anonyymi
meilläpäin ainoastaan koirat haukkuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106