Loistava Citroen

Anonyymi

Minulla on jo kahdeksas Citroen. Aivan loistava auto. Ainoa vika on se, että konepelti lähtee kesken matkan irti, ja joskus myös ovet ovat pudonneet kesken matkan. Mutta muutoin aivan loistava auto.

T. Pena vaan

4

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin huonoja luukkuja ei ole edes opelis tai foordiis?😿😿😿

• Anonyymi

Iso kiitos Penalle tiedosta

• Anonyymi

Minullakin on varsin hupaisia kokemuksia sitikasta. Onneksi sain myytyä ripeästi.

Outoja vikoja oli mm. se että moottori saattoi kesken ajon hyytyä sekä kovilla pakkasilla että helteillä. Kesti aina vähän aikaa ennenkuin osasin etsiä vikaa bensapumpusta. Siinä oli pumpun akselina suora naula ilman mitään lukituksia. Sen oli tarkoitus vain pysyä siellä ihan itsestään. Helteellä koppa turposi hieman ja akseli putosi. Pakkasilla akseli kutistui ja putosi. Onneksi aina löysin sen ja sain lyötyä takaisin ja matka jatkui. Monia outoja ylläreitä tuli koettua niin laturin, kannentiivisteen, jarrujen ym. kanssa.

Takajarrujen paineensäätäjäventtiili ei mennyt katsastuksessa yhtäkkiä läpi ja ihmettelin sitä. Ostin sitten uuden ja asensin paikalleen. Vanha oli jumittunut KIINNI-asentoon eli se oli aina ollut kiinni tehtaalta lähtiessään. Se tarkoitta sitä että takajarrut eivät koskaan edes olleet toimineet ja kaikki jarrutus oli etupyörien varassa. Siksi jarrupaloja kului tiuhaan. Olivat unohtaneet säätää sen johonkin asentoon. Tiesin historian koska ostin Sitikan uutena.

Sitikassa on luonnetta.

• Anonyymi

Ranskalaiset ovat tosiaan hyviä ainakin kahdessa asiassa. Hajuvesien, ja konjakin valmistuksessa. Arvostan!...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe