Ostin siis satasen lomaosakkeen lomakohteesta joka on rekisteröity RCI systeemiin ja nyt lomailen viiden tähden kohteissa muutamalla satasella. Näenkö unta vai onko tämä totta? Viimeksi olin reilulla kahdellasadalla upeassa resortissa Virginiassa, US. Mahtavaa.
Satasen viikko
6
189
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä ostos. Ei niistä kannata enempää maksaakkaan.
- Anonyymi
Niinpä, tällaisen satasen viikon voi liittää RCI systeemiin jäsenmaksulla reilu 70 euroa ja voit lomsilla edullisesti ja tasokkaasti koti ka ulkomailla.
- Anonyymi
Hyvä homma. Älä vaan mene tekemään mitään vaihtokauppoja hcr:n kans. Ne kusettaa ylimääräistä 2000-3000€ on tietoo.
- Anonyymi
Erikoinen juttu. Olin Holiday Club Tampereen kylpylässä vaihtoviikolla tällä satasen viikolla.ja Kutsuivat minut siellä infotilaisuuteen tarjoten 100 eur lahjakortin. Koska summa oli sama mitä olin maksanut osakkeesta ajattelin mennä piruillessaan juomaan kahvit. Aluksi myyjä ei uskonut että olin maksanut osakkeeta satasen ja kun lopulta tajusi sen niin hänestäkin se tarjous vaihokaupaan 3500 euroa Sallan kesäviikkoon tuntui naurettavalta. Antoi satasen lahjakortin ja toivotti hyvää lomaa. Edelleenkin tämä satasen Holiday Club kohteesta tuntuu ihan järkipäätökseltä.
- Anonyymi
Ihan kun ois Lomallo liikenteessä.
- Anonyymi
Oisko hyvä mainos. Lomallolta lomaosakkeet satasella kappale kauneinta suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096