Ollaan nyt hiljan lähdetty erilleen ja kumppanini (tai exä, niin kai sitä jo pitäis nimittää) raivoaa minulle miltei päivittäin. On sairaalloisen mustasukkainen mikä osaltaa vaikutti siihen että ero tuli.
Mietityttää kuitenkin hänen käytös. Eilen viimeksi raivosi kuinka minulla onkin fb-kamuissa eräs nainen ja kovasti kyseli siitä miksi hän on siellä vielä ja antoi ymmärtää että minulla on tämän kanssa jotain. Ikinä ei ole ollut eikä tule olemaan koska tämä nainen on perheellinen ihminen.
Mietin vaan että onkohan exälläni vielä tunteita minua kohtaan? Minulla ainakin on häntä kohtaan. On sanonut rakastavansa mutta selvästi käy jotain välivaihetta nyt.
Kovasti toivoisin että palaisimme yhteen. En minä muuten tällaisia kyselisi.
Miten tulkita naisen käytös?
Anonyymi
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Oletpa sinä itsesi liriin saattanut. Haikailet ihmisen perään, joka ilmeisesti ei ole hyväksi sinulle ja, josta olet ilmeisesti ottanut eron. Et siis voi/halua katkaista kokonaan yhteydenpitoa häneen
Voi olla, että hänellä on tunteita sinua kohtaan, mutta älä erehdy sekoittamaan sairasta kontrollihalua rakkaudeksi. Narsistit haluavat yleensä kontrolloida läheisiään
Sanoisin niin kuin elokuvassa "run Forrest run" Ei kannata sekopäiden kanssa alkaa seurustelemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337