Kotona ja influenssa

Anonyymi

Kertokaa ihmeessä tartunnoista, jos tietoa!!!!

18

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lapin alueella ainakin yksi koronavirus!

• Anonyymi

Kyllä korona vielä Kolahriinki tullee .Kotona parempi pysyä peiton alla ettei tartuta muita.Ottakaa vakavasti tämä korona.Et sillai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä korona vielä Kolahriinki tullee .Kotona parempi pysyä peiton alla ettei tartuta muita.Ottakaa vakavasti tämä korona.Et sillai.

Kyllä. Se on Herran yksi vitsauksista. Ihmisen ylimielisyyden ja ahneuden syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Se on Herran yksi vitsauksista. Ihmisen ylimielisyyden ja ahneuden syytä.

Älä sinä höpötä . Ei herralla ole mitään tekemistä virustautien kanssa. Kyllä me itse ilman herraa ollaan aiheutettu kaikki koronat ja resistenssit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä höpötä . Ei herralla ole mitään tekemistä virustautien kanssa. Kyllä me itse ilman herraa ollaan aiheutettu kaikki koronat ja resistenssit.

Tullut jo🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuletpa vielä näkemään...siunausta sinullekin. Eksyneet lampaat sairastuvat, Herran omat säästyvät.

• Anonyymi

Ylläksen hotellit, ravintolat ja hissit sekä ohjelmapalvelut heti kiinni. Ei turisteja enää tänne koronaa tartuttamaan.

• Anonyymi

Hihtolomat toi jo virukset, nyt voi karata Thaimaaseen, jos on täppiä, muutoin Summaan, Raatteeseen tahi Kollaanjoelle.

• Anonyymi

Ruusuja Äkäshotelille, joka ilmoitti peruvansa loppukevääntanssit tästä päivästä alkaen, Esimerkillinen teko. Risuja sensijaan Riemuliiterille, missä tansseja edelleen jatketaan koronavirusvaarasta huolimatta. Taitaa järjestäjälle olla raha tärkrämpi kuin terveys. Ei hyvä,

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Mitä mieltä oletta, tohtiiko sitä enhään käyä aliekspressenissä?

• Anonyymi

Ei kannata välttää kauppoja ja kyläilyä!!!

• Anonyymi

Eli siis kannattaa välttää kaikkee! Koronan itämisaika on kuitenkin 2-12 vrk. On ykätautia, on influenssaa....huhhuh

• Anonyymi

2 KUOLLUT ÄKÄSHOTELLIIN CORONAAN 60 KARANTEENISSA.. HIITÄESSÄ LEVIÄÄ O RÄKIVÄT

• Anonyymi

Taidat kuule puhua höpöjä😠

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe