No nyt näyttää olevan vanhojen ketjujen kaivajalla menossa vuosi 2005.
Aloituksina näkyy vain niitä.
Vanhat ketjut
4
69
Vastaukset
- Anonyymi
Osittain sattumaa. Nostin yhden vanhan ketjun koska aihealue sopi siihen mihin haen ratkaisua. Nyt kun tarkistin, niin tosiaankin, ketju on avattu 2005. Mitä haittaa siitä on että hyödyntää vanhoja keskustelunavauksia?
- Anonyymi
"Mitä haittaa siitä on että hyödyntää vanhoja keskustelunavauksia?"
Mielestäni ei yhtään mitään. Paremminkin päin vastoin, kun esiin nostetun asian jo käsitellyt näkökulmat ovat nähtävillä ja voi kysellä uusia. Kaikki asiat ei ihan muuksi muutu 15-vuodessa. Anonyymi kirjoitti:
"Mitä haittaa siitä on että hyödyntää vanhoja keskustelunavauksia?"
Mielestäni ei yhtään mitään. Paremminkin päin vastoin, kun esiin nostetun asian jo käsitellyt näkökulmat ovat nähtävillä ja voi kysellä uusia. Kaikki asiat ei ihan muuksi muutu 15-vuodessa.Toki ymmärrettävää jos uusia juttuja ei ole tulossa niin pitää kaivaa vanhat että tulee täytettä. Mutta ne jotka ne ovat jo kertaalleen lukeneet, ei anna enää kovasti.
Monesti ovat tyyliin olen tilaamassa sitä ja sitä ja sitten joku vastaa 15v kuluttua että tilaa sieltä ja sieltä.
Tekniikkakysymysten nosto voi vielä mennä. Joku kysyy 20v vanhaan lämppäriin osia 12v sitten ja jollain on nyt sama pulma.
Itse avaisin kyllä uuden ketjun enkä kaivelis ikivanhoja. Eihän se kiellettyä toki ole.- Anonyymi
jrsj kirjoitti:
Toki ymmärrettävää jos uusia juttuja ei ole tulossa niin pitää kaivaa vanhat että tulee täytettä. Mutta ne jotka ne ovat jo kertaalleen lukeneet, ei anna enää kovasti.
Monesti ovat tyyliin olen tilaamassa sitä ja sitä ja sitten joku vastaa 15v kuluttua että tilaa sieltä ja sieltä.
Tekniikkakysymysten nosto voi vielä mennä. Joku kysyy 20v vanhaan lämppäriin osia 12v sitten ja jollain on nyt sama pulma.
Itse avaisin kyllä uuden ketjun enkä kaivelis ikivanhoja. Eihän se kiellettyä toki ole.Minusta kannattaa kaivella vanhoja siltä varalta että sieltä löytyy mitä haetaan. Ellei löydy, niin sopivan vanhan otsikon kaappaaminen kertoo että on sentään yritetty löytää vastauksia omin päin, eikä sokkona luoda uusia keskustelunavauksia täytteeksi asiassa mikä on jo kattavasti käsitelty. Vaikka onkin vanha keskustelu pohjalla niin ne uudet viestit on ne ajankohtaiset ja oleelliset. Niistä selviää onko oikeasti jutun aihetta vai pelkkää häröilyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476027Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6192429Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3441060- 771043
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789