Mistähän oikein löydän tuon otsikossa mainitun jutun?
Kiinnostaisi lukea, millaisia kokemuksia lomaosakkeen omistamisesta oikein saa.
Lomaosake, omia kokemuksia - 7 vuoden piina
17
1003
Vastaukset
- Anonyymi
Katso elokuva manaaja niin samallaisia kokemuksia saat. Hyvää elokuvailtaa.
- Anonyymi
Viikkolomaosake on hyvä ostos oikealla sijainnilla, oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan kohtuuhinnalla. Olennaista on se, että sille on käyttöä, ja että se on helppo vuokrata.
- Anonyymi
Oisko kohteena ruka viikko 24 3mh.osakehinta 15600€.Vuokrahinta 1430€ meneekö vuokralle.
- Anonyymi
Ei mene kesäviikko. Joulu/uusivuosi/hiihtolomista kevät viikko 15 asti menee vuokralle.
- Anonyymi
Paljonko kannattaa maksaa kevätviikosta esim. Ruka. Ylläs. Levi jos ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko kannattaa maksaa kevätviikosta esim. Ruka. Ylläs. Levi jos ostaa.
Nyt näyttäisi olevan ainakin myytäessä todella pitkät myyntiajat mikä laskee noitten kohteitten hintoja.
- Anonyymi
Sesonkiviikot menee hyvin siis 52(53), 1, 8-16. Muut lumiviikot ja ruska 36-38 kohtuullisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt näyttäisi olevan ainakin myytäessä todella pitkät myyntiajat mikä laskee noitten kohteitten hintoja.
Pyydetään yleensä liikaa. Kevätsesonkiviikko 8-16 maksaa 4000-6000€ riippuen yhtiön kunnosta ja majoituskapasiteetista. Majoituskapasiteetti vaihtelee 2-6 Levillä, Saariselälle ja Ylläksellä.
- Anonyymi
Pelastusosake äkkiä ja kaikki siihen. Ei paljon maksa enää.
- Anonyymi
Tietääkö joku, mistä voisi lukea tuon jutun?
Ollut muutama vuosi sitten netissä.- Anonyymi
Lue se netistä. Ollu muutama vuosi sitten netissä
- Anonyymi
Saattaapi löytyä netistä.
- Anonyymi
Netistä tuo löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netistä tuo löytyy
Ei löytynyt "lomaosake - omia kokemuksia, 7 vuoden piina"
Olen kuullut, että on hyödyllistä lukea. Mutta neuvokaa, kuinka löydän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löytynyt "lomaosake - omia kokemuksia, 7 vuoden piina"
Olen kuullut, että on hyödyllistä lukea. Mutta neuvokaa, kuinka löydän.Netistä löytyy sivulta247.
- Anonyymi
Ei kannata ostaa ainakaan viikkoloma osakkeita kenenkään. Ei niistä eroon pääse ikinä.
- Anonyymi
Ei niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738